#52 Hehehe Sgu meget godt klaret, hvis han selv ved hvad han skriver! Men at vi andre skal til at lære et nyt sprog, er måske lige lidt for meget at forlange...
Ellen Hillingsø - jeg distraheres af den knop hun har i hovedet. Få den da fjernet, det ligner jo et ekstra hul i hovedet. Og så er hun bare irriterende!
Nicolai Kopernicus - selv om han spiller bums eller flyttemand, taler han så uhyggelig korrekt og teater-agtigt, at jeg kaster op!
Nicolas Bro - altid tyk, lettere debil og med fedtet hår!
Nicolai Lie Kaas - Skal altid spille spasser, nok mest fordi han har en slående lighed med en halt, ukrainsk minearbejder med downs syndrom og skæl!
Og det var så danske skuespillere (mænd) med N.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kan slet ikke tage Samantha Morton, efter jeg så hende i "Code 46" med Tim Robbins og "Minority Report". Hendes ækle og babyslimet ansigt løber mig koldt ned ad ryggen.
Orlando Bloom har jeg altid haft det ret svært med, det er som om han aldrig er kommet videre end Legolas og virker helt umanerlig femset og karakterløs på mig. At han er hovedpersonen i "Kingdom of Heaven" er mig en kæmpe gåde.
Patrick Wilson er sgu heller ikke min kop the - selvom han er ret god i Hard Candy, er han simpelhen blottet for enhver form for indlevelse. Hans kugleblanke øjne emmer af tomhjernet hamster, se "Evening" og "Phantom of The Opera".
En af de nyere kandidater er Cedric The Entertainer - magen til intetsigende klaphat skal man godt nok længe lede efter. Efter jeg så "Code Name - The Cleaner" var jeg klar til at opsøge ham the Rambo way!
#51 intak 18 år siden
#52 filmz-sanjo 18 år siden
http://filmz.dk/forum/item/28756/
http://filmz.dk/forum/item/28294/
:)
#53 MuManden 18 år siden
Sgu meget godt klaret, hvis han selv ved hvad han skriver!
Men at vi andre skal til at lære et nyt sprog, er måske lige lidt for meget at forlange...
#54 filmz-DocDoom 18 år siden
#55 Xerxeskosaurus 18 år siden
#56 davenport 18 år siden
Og så er hun bare irriterende!
Nicolai Kopernicus - selv om han spiller bums eller flyttemand, taler han så uhyggelig korrekt og teater-agtigt, at jeg kaster op!
Nicolas Bro - altid tyk, lettere debil og med fedtet hår!
Nicolai Lie Kaas - Skal altid spille spasser, nok mest fordi han har en slående lighed med en halt, ukrainsk minearbejder med downs syndrom og skæl!
Og det var så danske skuespillere (mænd) med N.
#57 filmz-DocDoom 18 år siden
" Vort'en går det?"
#58 Bates 18 år siden
#59 davenport 18 år siden
#60 dolphinfriendly 18 år siden
Orlando Bloom har jeg altid haft det ret svært med, det er som om han aldrig er kommet videre end Legolas og virker helt umanerlig femset og karakterløs på mig. At han er hovedpersonen i "Kingdom of Heaven" er mig en kæmpe gåde.
Patrick Wilson er sgu heller ikke min kop the - selvom han er ret god i Hard Candy, er han simpelhen blottet for enhver form for indlevelse. Hans kugleblanke øjne emmer af tomhjernet hamster, se "Evening" og "Phantom of The Opera".
En af de nyere kandidater er Cedric The Entertainer - magen til intetsigende klaphat skal man godt nok længe lede efter. Efter jeg så "Code Name - The Cleaner" var jeg klar til at opsøge ham the Rambo way!