Jeg siger bestemt ikke, at den gamle med Edward Fox ikke er den bedste. Jeg vil dog slet ikke betragte din nye med Juice Vilnis og Ricardo Gearstang som en kaempe bommert, saadan som jessup goer. Den er ganske vellykket, synes jeg.
Appropos Fox genså jeg hans debut film "The Servant" her forleden dag instrueret af Losey skrevet af Pinter - en herlig 60'er ting hvor Bogarde instruerede en del af filmen for en syg Losey. Den skal ses den er creepey - dog med en meget ekstrovert billedstil.
#51 Faktisk har instruktøren lige begået "Shooting Dogs" med 7.79 på IMDB. Jeg kan heller ikke huske den som en kæmpe bommert, mere som en "se og glem" oplevelse, a la "Mercury Rising" og "Hostage".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#51 19 år siden
Jeg siger bestemt ikke, at den gamle med Edward Fox ikke er den bedste. Jeg vil dog slet ikke betragte din nye med Juice Vilnis og Ricardo Gearstang som en kaempe bommert, saadan som jessup goer. Den er ganske vellykket, synes jeg.
#52 jessup 19 år siden
#53 filmz-Bruce 19 år siden
#54 jessup 19 år siden
#55 filmz-Bruce 19 år siden
Hvad fanden sker der? Er verden gået af lave?!?! Det er kraftedeme lige før man konverterer til Islam!
BRUG DOG HJERNERNE SELV I ZOMBIER!!!