Gravatar

#11 stalker 16 år siden

Hey chek this one out, Sylvester Stallones nye film The Expendables. Her er et par stykker af dem der er på rollelisten.

Arnold Schwarzenegger
Mickey Rourke
Jason Statham
Sylvester Stallone
Jet Li
Brittany Murphy
Dolph Lundgren
Charisma Carpenter
Danny Trejo
Terry Crews
Eric Roberts
Liam Hemsworth
Gerry Daniels

http://www.imdb.com/title/tt1320253/fullcredits#ca...

Gravatar

#12 database 16 år siden

Iron Man 2 har også et ret fedt cast:

Robert Downey Jr.
Don Cheadle
Gwyneth Paltrow
Scarlett Johansson
Mickey Rourke
Samuel L. Jackson
Paul Bettany
Gravatar

#13 BN 16 år siden

Norrah (2) skrev:
Ellers er ringenes herre jo så populær, at der ikke findes en der er med i den, som ikke er en stjerne.

Sandt nok, omend med den modifikation at en del af de medvirkende, f.eks. Viggo Mortensen, Orlando Bloom og Ian McKellen, ikke var kendte ansigter eller stjerner FØR 'Ringenes Herre'. De blev det først EFTER.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 MOVIE1000 16 år siden

#13 det vil jeg nu ikke give dig ret i
Ian Mckellen - X-men
Orlando Bloom - Pirates of the caribbean 1
jeg tror nu bare at filmenes succes har fået sat et kæmpe skub i deres karrie
godt nok var han kun med i den første men han var en af mine ynglings karaktere i filmen nemlig Sean Bean
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 jessup 16 år siden

Nu er det lidt svært med stjerne status men Mckellen havde lavet Richard III,Scandal,Apt Pupil, Gods and monsters(oscar noimineret) - og var bestemt ikke et ukendt kort og mere end X-men.
This is just until June
Gravatar

#16 elwood 16 år siden

jay and Silent Bob Strikes back, har nu også en del.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 fubar 16 år siden

HEAT er oplagt, men dog et godt bud.
Gravatar

#18 Spanner 16 år siden

The Thin Red Line
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#19 BN 16 år siden

#14 (og #15):

Ian McKellen begyndte - så vidt jeg har læst mig til - først at blive genkendt overalt af såvel ung som gammel efter at have spillet Gandalf i 'Ringenes Herre'. At have været Oscar-nomineret/belønnet og at have fået masser af anmelderros, samt at være kendt af filmnørder er ikke nødvendigvis det samme som at være stjerne. ... Hvor mennesker nikker idag straks genkendende, hvis de støder på navne og ansigter som f.eks. Louise Fletcher, Tom Hulce, Glenda Jackson og Kate Nelligan?

Orlando Bloom var ikke med i nogen kendte film før 'Ringenes Herre' gjorde ham verdensberømt. Pirates of the caribbean 1 havde premiere i 2003, altså på et tidspunkt hvor de to første 'Ringenes Herre'-film forlængst havde haft stormende succes i biograferne (og på dvd).

MOVIE1000 (14) skrev:
jeg tror nu bare at filmenes succes har fået sat et kæmpe skub i deres karrie

Ja, men dette "skub" er jo for en dels vedkommende netop det, som har gjort, at de er gået fra at være enten ukendte eller blot ganske succesfulde til at ligge absolut i top på filmverdenens stjernehimmel.

Jeg skrev, at nogle af dem "ikke var kendte ansigter eller stjerner" førhen, og det var for at give rum for to forskellige kategorier: (1) dem, der måske nok var pænt kendte før, men som først nu har opnået virkelig stjernestatus, og (2) dem, der er gået fra at være helt ukendte til at være verdensberømte stjerner.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 MOVIE1000 16 år siden

#19 og jeg synes at det er utroligt at de (skuespillerne) får succesen synes ikke at deres skuespil var godt i filmene især Orlando Bloom
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: