Michael Caine Laurence Olivier Christopher Plummer Robert Shaw Edward Fox Susannah York James Cosmo Curd Jürgens Michael Redgrave Trevor Howard Harry Andrews Kenneth More Nigel Patrick Ralph Richardson Nigel Patrick Barry Foster
John Wayne Telly Savales Donald Pleasence Sidney Poitier Max Von Sydow Martin Landau Charlton Heston Van Heflin José Ferrer Dorothy McGuire Angela Lansbury Pat Boone Roddy McDowall Claude Rains Robert Loggia Shelley Winters David McCallum Jamie Farr
De film, jeg har nævnt i hhv. #32 og #33 siger mig ikke så meget, men skuespiller-ensemblet er nu bemærkelsesværdigt. (Jeg har svært ved at forestille mig John Wayne som romersk soldat i 'The Greatest Story Ever Told', men måske faldt han godt ind i rollen, for jeg kan slet ikke huske ham i den film!)
Og ja, så var den gengangeren 'How the West Was Won'. Jeg trøster mig med, at jeg fik nævnt flere skuespillere end dig. hehe ...... selvom det nok kun er os halvpensionister, der kender ansigterne bag mange af navnene. ;-)
#36 Formentlig nok :) Jeg har faktisk ikke set The Greatest Story Ever Told, men jeg har HØRT om John Wayne i Djenghis Khan og det er ligeså mærkværdigt :) Den mand er 80% cowboy, 10% Quiet Man og 10% soldat. Pyt med resten :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Den kommende film "New York, I Love You", ser også ud til at have et ret imponerende cast:
Natalie Portman Shia Lebeouf Bradley Cooper Anton Yelchin Christina Ricci Hayden Christensen Orlando Bloom Blake Lively Robin Wright Penn Rachel Bilson Justin Bartha Ethan Hawke Maggie Q John Hurt Cloris Leachman James Caan Andy Garcia Chris Cooper Eli Wallach Olivia Thirlby Jacinda Barrett Drea de Matteo Julie Christie Burt Young
Emilio Estevez ..... Tim Fallon Laurence Fishburne ..... Edward Robinson Dave Fraunces ..... Robert Kennedy Heather Graham ..... Angela Anthony Hopkins ..... John Casey Helen Hunt ..... Samantha Shia LaBeouf ..... Cooper Lindsay Lohan ..... Diane William H. Macy ..... Paul Ebbers Demi Moore ..... Virginia Fallon Martin Sheen ..... Jack Christian Slater ..... Daryl Timmons Sharon Stone ..... Miriam Ebbers Mary Elizabeth Winstead ..... Susan Taylor Elijah Wood ..... William Avary
#31 BN 16 år siden
Ups, jeg overså, at du havde 'How the West Was Won' med! ;-)
#32 BN 16 år siden
Michael Caine
Laurence Olivier
Christopher Plummer
Robert Shaw
Edward Fox
Susannah York
James Cosmo
Curd Jürgens
Michael Redgrave
Trevor Howard
Harry Andrews
Kenneth More
Nigel Patrick
Ralph Richardson
Nigel Patrick
Barry Foster
#33 BN 16 år siden
John Wayne
Telly Savales
Donald Pleasence
Sidney Poitier
Max Von Sydow
Martin Landau
Charlton Heston
Van Heflin
José Ferrer
Dorothy McGuire
Angela Lansbury
Pat Boone
Roddy McDowall
Claude Rains
Robert Loggia
Shelley Winters
David McCallum
Jamie Farr
#34 Bohemian 16 år siden
Arnuhl Schwarzeneggar!
#35 filmz-Bruce 16 år siden
#36 BN 16 år siden
De film, jeg har nævnt i hhv. #32 og #33 siger mig ikke så meget, men skuespiller-ensemblet er nu bemærkelsesværdigt. (Jeg har svært ved at forestille mig John Wayne som romersk soldat i 'The Greatest Story Ever Told', men måske faldt han godt ind i rollen, for jeg kan slet ikke huske ham i den film!)
Og ja, så var den gengangeren 'How the West Was Won'. Jeg trøster mig med, at jeg fik nævnt flere skuespillere end dig. hehe ...... selvom det nok kun er os halvpensionister, der kender ansigterne bag mange af navnene. ;-)
#37 filmz-Bruce 16 år siden
#38 BN 16 år siden
Well said! :-D
#39 Herrguth 16 år siden
Natalie Portman
Shia Lebeouf
Bradley Cooper
Anton Yelchin
Christina Ricci
Hayden Christensen
Orlando Bloom
Blake Lively
Robin Wright Penn
Rachel Bilson
Justin Bartha
Ethan Hawke
Maggie Q
John Hurt
Cloris Leachman
James Caan
Andy Garcia
Chris Cooper
Eli Wallach
Olivia Thirlby
Jacinda Barrett
Drea de Matteo
Julie Christie
Burt Young
#40 McPeter 16 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/Bobby_(2006_film)
Emilio Estevez ..... Tim Fallon
Laurence Fishburne ..... Edward Robinson
Dave Fraunces ..... Robert Kennedy
Heather Graham ..... Angela
Anthony Hopkins ..... John Casey
Helen Hunt ..... Samantha
Shia LaBeouf ..... Cooper
Lindsay Lohan ..... Diane
William H. Macy ..... Paul Ebbers
Demi Moore ..... Virginia Fallon
Martin Sheen ..... Jack
Christian Slater ..... Daryl Timmons
Sharon Stone ..... Miriam Ebbers
Mary Elizabeth Winstead ..... Susan Taylor
Elijah Wood ..... William Avary
Samme gælder Magnolia.
Mange gode bud her (sjovt nok):
http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_Actors_Guild_A...