Har hørt forbistret meget godt om denne udgivelse, men den er jo en smule halvpepret. Og så er det mit spørgsmål lyder: har nogle af jer erfaringer med den og er den pengene værd?
Jeg købte den i sin tid på VHS, og jeg synes helt klart, at det fedeste ved den boks er den gamle koncert fra And Justice ... tourneen. Den nyere koncert er ikke helt lige så fed - lidt tam. På www.axelmusic.com fås den til 299,95, hvilket jeg ikke synes er så galt :O)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Den står stadig, som om den kan bestilles, men det kan da godt være, der er lang leveringstid på den.
Til gengæld kan den fås hos www.yatego.com (tysk site) for omkring 270,- plus levering (vær opmærksom på, at man betaler med bankoverførsel), og hos www.amazon.de til ca. 335,- Begge steder er den på lager og bliver afsendt inden for et par dage.
Hos www.cdon.com koster den 329,- (plus 29,- i forsendelse), og der kan du betale på girokort (dvs. efter du har modtaget din vare). Varen afsendes inden for 3-5 dage.
Hos www.dvdoo.dk koster den 349,- plus 19,- i forsendelse, og varen afsendes inden for 1-2 dage.
Alle sites er helt ok at handle hos, men det nemmeste er nok at vælge et af de to sidstnævnte, der sender fra henholdsvis Sverige og Danmark.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#6 Hvis du ikke har købt den endnu, så fås den altså også i FONA 2000 på Strøget til 329,- Så får du den jo med i hånden :o)
Det var jo også en ide, men det er lidt svært når man bor i varde (vestjylland!!) :)... Men det kunne være man skulle vente med at købe den næste gang turen går til storbyen...
#1 filmz-che 21 år siden
Har hørt forbistret meget godt om denne udgivelse, men den er jo en smule halvpepret. Og så er det mit spørgsmål lyder: har nogle af jer erfaringer med den og er den pengene værd?
Merci beaucoup på forehand...
#2 filmz-che 21 år siden
#3 filmz-yoshimura 21 år siden
På www.axelmusic.com fås den til 299,95, hvilket jeg ikke synes er så galt :O)
#4 filmz-che 21 år siden
#5 filmz-yoshimura 21 år siden
Til gengæld kan den fås hos www.yatego.com (tysk site) for omkring 270,- plus levering (vær opmærksom på, at man betaler med bankoverførsel), og hos www.amazon.de til ca. 335,- Begge steder er den på lager og bliver afsendt inden for et par dage.
Hos www.cdon.com koster den 329,- (plus 29,- i forsendelse), og der kan du betale på girokort (dvs. efter du har modtaget din vare). Varen afsendes inden for 3-5 dage.
Hos www.dvdoo.dk koster den 349,- plus 19,- i forsendelse, og varen afsendes inden for 1-2 dage.
Alle sites er helt ok at handle hos, men det nemmeste er nok at vælge et af de to sidstnævnte, der sender fra henholdsvis Sverige og Danmark.
#6 filmz-che 21 år siden
#7 filmz-yoshimura 21 år siden
#8 filmz-che 21 år siden