the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
De får nok svært ved at overgå Roling Stones i serien, bare Mick Jaggers Replik "Simpsonnnn!" efter Homer har kastet elguitaren gennem ruden til Mick Jaggers Kontor får mig til at bryde ud i latter hver gang 8-)
Men det skal da blive sjovt nok at se hvad de har fundet på til metallica.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Typisk Simpsons, hvis bare man er kendt, så kan man komme med i Serien. Jeg synes der er for mange gæsteoptrædener. Jeg blev virkelig skuffet dengang N´Sync var med i Simpsons, i den episode hvor Bart, Millhouse, Ralph og Nelson kommer i et Boy-band der laver hemmelig propaganda for US-Navy. Min store kærlighed til The Simpsons, led et tilbageslag den dag.
Men af alle tegnefilms-karaktere så foliver Homer stadig kongen.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
#4 - ok, glad for at der var nogle der kunne lide den. Jeg tror det var efter lige nøjagtig det afsnit at jeg begyndte at foretrække south park og futurama, og senere family guy.
Jeg kunne ikke lide afsnittet, nok mest pga jeg hader for mange gæsteoptrædener, synes at der efter 12./13 sæson af The simpsons at der nærmest var en gæsteoptråden i hver afsnit eller hver anden. Bare pga man er kendt kan man komme med i the simpsons, og det er jeg begyndt at hade .......... men det er jo nok kun mig der synes sådan :)
Men simpsons er måske stadig kongen, da den hjalp med til at Futurama, South Park, Drawn Together og Family Guy blev til. Simpsons gjorde det muligt for flere animerede serier at blive lavet - pga The Simpsons Succes.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
#4 Det er i det samme afsnit at de sprænger MAD i luften, mega sjovt "yvan eht nioj" :)
jeg bliver simpelthen mindet om det afsnit hver eneste dag for tiden, der køre i radioen i øjeblikket en sang med et dansk boyband "United" tror jeg de hedder.. og de lyder nøjagtigt som Bart og drengene.. :)
#1 filmz-yoshimura 19 år siden
http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=452968/
#2 elwood 19 år siden
Men det skal da blive sjovt nok at se hvad de har fundet på til metallica.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Æsop9000 19 år siden
Men af alle tegnefilms-karaktere så foliver Homer stadig kongen.
#4 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 Æsop9000 19 år siden
Jeg kunne ikke lide afsnittet, nok mest pga jeg hader for mange gæsteoptrædener, synes at der efter 12./13 sæson af The simpsons at der nærmest var en gæsteoptråden i hver afsnit eller hver anden. Bare pga man er kendt kan man komme med i the simpsons, og det er jeg begyndt at hade .......... men det er jo nok kun mig der synes sådan :)
Men simpsons er måske stadig kongen, da den hjalp med til at Futurama, South Park, Drawn Together og Family Guy blev til. Simpsons gjorde det muligt for flere animerede serier at blive lavet - pga The Simpsons Succes.
#6 filmz-Gulzilla 19 år siden
jeg bliver simpelthen mindet om det afsnit hver eneste dag for tiden, der køre i radioen i øjeblikket en sang med et dansk boyband "United" tror jeg de hedder.. og de lyder nøjagtigt som Bart og drengene.. :)
#7 jesperhp 19 år siden