Der skal ske en omfattende renovering af Industriens Hus. Derfor lukker og slukker Metropol engang i juni.
Metropol lukkede dog for længst, da den i tidernes morgen lå på Strøget og den nuværende Metropol hed Palladium. Om der åbner biografer der igen efter renoveringen, melder historien ikke noget om.
ØV! Jeg kan rigtig godt lide salene derinde og så er det et meget godt sted at se mainstream og semi-mainstreamfilm, da der normalt ikke er så mange af det normale mainstreampublikum (det lød lidt snobbet, men det er jo sandt). Lad os håbe den åbner igen bagefter.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Irriterende! Ikke at jeg har brugt den biograf så meget, fordi den lidt forsvinder i mængden af de andre, men jeg kan virkelig godt lide den, fordi salene er rigtig godt udformet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#6 Helt enig. Den er rigtig hyggelig og med en god foyer, hvor man lige kan få sig en, godt nok himmelråbende dyr kaffe, men alligevel :) En biograf med både mainstream og lidt mindre kendt repertoire. Ærgerligt :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Et godt tilbud til Metropols gæster… Få en gratis kop alm. kaffe, når du afleverer en brugt Metropol-biografbillet i en af Nordisk Film Biografer, fx Dagmar, Palads, Imperial eller Falkoner Biografen. Tilbuddet gælder fra d. 7. juni og hele 2010.
#1 filmz-Bruce 15 år siden
Metropol lukkede dog for længst, da den i tidernes morgen lå på Strøget og den nuværende Metropol hed Palladium. Om der åbner biografer der igen efter renoveringen, melder historien ikke noget om.
Artikel
#2 frahm-2 15 år siden
Lad os håbe den åbner igen bagefter.
#3 Highland Park 15 år siden
Den er et godt og ekstremt nødvendigt alternativ til Palads (for os allergikere).
#4 Åkepool 15 år siden
#5 x marks the spot 15 år siden
Kunne de ikke bare lukke Palads og lave nogle ordentlige sale istedet ;0)
#6 filmz-Utyske 15 år siden
#7 filmz-Bruce 15 år siden
#8 Highland Park 15 år siden
Til gengæld kan du fra mandag d. 7. juni (dagen efter lukningen) benytte dig af følgende tilbud, hvis du har gemt dine biografbilletter: