Gravatar

#1 sovsekande 16 år siden

Jeg sad lige og så Miami Vice igår. Det var et glædeligt gensyn. Synes Michael Mann er en fantastisk instruktør og han er virkelig dygtig til at bruge billederne rigtig godt og til at skabe en bestemt stemning jeg godt kan lide.

Derudover fik det mig også til at tænke på at Miami Vice filmen ville være oplagt til en sequel. Sonny og Ricarco er 2 spændene karaktere og det ville være fedt at følge de 2 rå børster igen. Montoya kunne evt. være en karakter man bragte tilbage, for hvor forsvandt han lige hen?
Og hvad med Isabella, kan hun føle sig sikker?
Gravatar

#2 Mandalae 16 år siden

Flyttet til korrekt forum gruppe..
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#3 Spanner 16 år siden

Med en samlet indtjening på 163.000.000$ skal man nok ikke forvente mange sequels til den 135.000.000$ sovepille
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 filmz-RJ 16 år siden

Jeg syns godt nok ikke om filmversionen, den var en flopper i mine øjne. Til gengæld er der noget nostalgi over serien fra 80erne. Er jo vokset op med den og har derfor et særligt forhold til den. Fede biler, fed musik osv. Det blir ikke mere 80eragtigt og det kan jeg nu godt li.
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#5 Batsy 16 år siden

Sosekande er uenig med dig, jeg vandt filmen i en kunkurence så jeg var glad for at jeg ikke betalte for denne kedelige film.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: