Gravatar

#1 filmz-Wacker 18 år siden

Michael Moore på Alsion
Oplev en Europa-premiere, når den Oscar-vindende filminstruktør og samfunds-revser Michael Moore gæster Sønderborg med sin nye og meget omdiskuterede dokumentarfilm ”Sicko”. Det bliver første gang, et offentligt publikum i Europa får mulighed for at se den kontroversielle dokumentar om et sygt amerikansk sundhedssystem, og efter forevisningen fortæller Moore selv om baggrunden for filmen.

Hvis i har pengene i orden *g*

http://www.alsion.dk/vis_nyheder.asp?id=161&ni...
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#2 jessup 18 år siden

Det er vist næppe 1600 kr. værd - han må være en dyr herre.
This is just until June
Gravatar

#3 Patriarch 18 år siden

Tempting.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 filmz-grev_michal 18 år siden

1600 kr er vel næsten nok til at købe rettighederne til dokumentaren og selv holde foredrag.

Har godt nok ikke langt for at se ham hvis det skulle være, nok lidt under 1 km - men han siger mig så uendelig lidt :)
Gravatar

#5 Patriarch 18 år siden

Jeg synes han i den grad er et friskt pust til USA. Har netop læst hans bog "Dude, where is my country" for anden gang sidste uge. Bogen er grundlaget for F 9/11 - super bog.

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 davenport 18 år siden

"...samt efterfølgende bespisning bestående af tapas med drikkevarer."

Tapas? til 1600 kr.. Mon de er krydret med guld?
Til den pris ville jeg forlange en oksefilet med mængder af koldt øl !
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 filmz-saku 18 år siden

men han donerer vel alle pengene til velgoerende formaal?

Gravatar

#8 Guts 18 år siden

Han ku evt. betale for syge amerikanere og deres læge-/hospitalsbesøg?!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#9 filmz-vassago 18 år siden

#7+8: Ja, for det er vel netop hans problem? Hvis man skal angribe manden, kan man så ikke forsøge at gøre det lidt sagligt, i stedet for de meningsløse bashings og udtalelser der er helt hen i vejret?

Jeg ved ikke lige præcis hvordan det hænger sammen med økonomien ved et sådanne event. Men hvis de sælger alle 1000 billetter, så ryger der 1.6 mill. ind på kontoen, derfra skal man jo trække lønnen fra til en sikkert forholdsvis stor stab af mennesker der har med arrangementet at gøre, bespisning af 1000 mennesker, filmen, reklame, penge til billenet, faciliteterne, hotel, transport, fly mm. - og så skal man sikkert også betale skat af de penge der er tilbage. Så hvis der er noget tilbage...

Moore får sikkert noget for foredraget, men det er jo ikke ham der er arrangøren, så hvorfor er det lige netop ham der skal give pengene til velgørende formål? Er det et must når udtaler sig om kritiske hospitalsforhold? Skulle Al Gore også indbetale alt han tjener på eco-foredrag til f.eks Greenpeace?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 Guts 18 år siden

Det var også mest pjat fra min side.

Jeg kan godt lide Moore og hans bøger og film.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: