Gravatar

#1 filmz-lallenkalaf 16 år siden

Beklager, men dette ville være unfair at holde for mig selv!
[url= lille slåskamp [/url]
Jeg er ser ikke ned på andre (det er lidt svært med vertikalt udfordret mennesker, rent fysisk set :)) .. men comon, det her sgu da for sjovt!.
Det kan desærre godt være man skal regi. (men jeg er ikke sikker) sig for at se klippet, men tro mig - det er f..... sjovt!
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#2 davenport 16 år siden

Det beviser jo bare hvor farlige de små sataner er. De bider og kradser.
Gælder reglen "man må ikke slå på en der er mindre end en selv" egentlig for dværge?

Så den uden lyd, og kunne ikke lade være med at nynne Hej-ho fra Snehvide..

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 filmz-lallenkalaf 16 år siden

Ham den mindste er en "Fast Crawler" .. prøv at se hvordan han går efter fødderne på den anden ... nogle satans små bidske nogle! .. og læg især mærke til hvordan han er hjælpeløs uden noget han kan hive sig op i!
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#4 davenport 16 år siden

Og de kæmper om den smukke prinsesse, der så kækt troner fra sin pedistal...
Jeg synes det er sygt og farligt, bare se hvordan den "lille" sparker og kæmper, da han resolut bliver båret væk.
De skulle hellere koncentrere sig om at grave noget guld, istedet for alt det slåsseri!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 icetea 16 år siden

Nå ja, er det ikke der hvor den ene ligner en fisk når han prøver at rejse sig op fra gulvet? Virkelig sjovt :P men på den anden side, fuldstændig hjernedødt show.

Skriv ny kommentar: