Kan godt lide din dystre indgangsvinkel med musikken fra ep3 (Anakin's Betrayal, right?), måske er speakeren lige dyb nok, men what the f... Er IMO er fint stykke arbejde :)
Lige et spørgsmål, hvad hedder det stykke musik som du bruger til sidst, og som er et kendt trailer-cue fra div. actionfilmtrailere?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Godt klippet og opbygget. Jeg bryder mig dog ikke om fortæller stemmen... Den virker tydeligt processed.
Musikken tilsidst er komponeret specifikt tril trailers. Christopher Field hedder komponisten og mig bekendt blev det brugt første gang til Fellowship of the Ring.
Ja stemmen blev lidt for forvrænget. Hvis nogen brokker sig over copyright fjerner jeg naturligvis traileren med det samme og ja det er "Anakin's betrayal" fra Sith der kører i starten.
Sanjo, jow det er mig fra HOL.dk :-)
Nøj hvor jeg glæder mig til at se den film i aften!
#1 filmz-hamsterdk 20 år siden
WOTW fantrailer
sig hvad I syntes!
#2 filmz-harald123 20 år siden
Kan godt lide din dystre indgangsvinkel med musikken fra ep3 (Anakin's Betrayal, right?), måske er speakeren lige dyb nok, men what the f... Er IMO er fint stykke arbejde :)
Lige et spørgsmål, hvad hedder det stykke musik som du bruger til sidst, og som er et kendt trailer-cue fra div. actionfilmtrailere?
#3 Patriarch 20 år siden
Musikken tilsidst er komponeret specifikt tril trailers. Christopher Field hedder komponisten og mig bekendt blev det brugt første gang til Fellowship of the Ring.
Nummeret hedder Gothic Power
#4 putandtake 20 år siden
#5 filmz-sanjo 20 år siden
Hamster fra hol.dk`?
#6 filmz-hamsterdk 20 år siden
Sanjo, jow det er mig fra HOL.dk :-)
Nøj hvor jeg glæder mig til at se den film i aften!
#7 filmz-sanjo 20 år siden
Og velkommen her til ;)