Fredag: Sove længe, derefter arbejde 9 timer til kl 2330, hjem og sove videre.
Lørdag: Middagsjulefrokost i Kolding hos mine forældre øl og snaps ad libitum. Eftermiddagskaffe i Bramming hos min mormor. Juleaften hos svigermekanikken i Varde. Mad og drikke i stride strømme. Kortspil med konens storebror og lillebror til langt ud på natten.
Søndag: Stå sent op med ømt hår. Julefrokost hos svigermekanikken. Senere i byen med svoger 1 og svoger 2.
Mandag: Julefrokost hos konens bedstefar. Suppe, steg og is. På grund af de førnævnte dages væskeindtag plejer jeg normalt at ørle under suppen (maven får et chok, når der kommer væske uden alk%) og venter så med at spise noget, til når isen kommer på bordet.
Tirsdag: Fede den på sofaen med nogle film.
Onsdag: Ligger nok stadig på sofaen og ser film.
Torsdag: Sofa ? Film !!?
Fredag: Handle ind. Tidligt i seng.
Lørdag: Arbejde..... Fra morgen til eftermiddag/aften. Senere hjem og skåle med champus resten af natten.
Fredag: Slappe af og drage til Vejle, fik slidt mig til en pladsbillet i går. Spise god mad og lidt pakkeleg. Skal garanteret også kigge på min onkels computer.
Lørdag: Mødes med min fader og smide en krans eller to på min mors grav. Udveksle gaver med den del af familien jeg ikke skal fejre jul med. Juleaften ved min morbror i Gadbjerg (ved Vejle).
Søndag: Stor familiejulefrokost i Jelling, indtagelse af god mad og drikkelse. Muligvis på bar i Gadbjerg, snakke med gamle venner.
Mandag: No idea. Afslapning sikkert. Tirsdag-Fredag: Arbejde. Lørdag: Til Odense, hvor aftenen skal fejres med gode venner. Søndag: Forhåbentligt lidt poker med vennerne i Odense (hvis de da ikke har for travlt med eksamens-læsning/speciale-skrivning).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fredag: Arbeit arbeit, fortælle at man har fundet et nyt job og kan starte midt i januar. Derefter hjem til de gamle og fede den
Lørdag: Ud en tur med min kusine og hendes lille slædevovse (hvis vi kan få det til at passe). Holde ren hygge jul med de gamle og min søster kun...ikke noget stress og jag pga. gæster iår.
Søndag: Den sædvanlige julefrokost hos min farmor og farfar, senere mødes med favorit kusinen og hendes kæreste og skåle lidt over julehelvede på Rio Grande i Thisted.
Mandag: Julefrokost hos min morbrors kone med alle hendes børn, senere i min fars lille kassevogn mod (Holste)Bronx.
Tirsdag->Fredag: Besøg af de gamle computernørder hvor vi sidder foran skærmen i min lejlighed da folket for flere år siden fik nok af The Party (traditionen har udvidet sig til at vi holder summerparty også, rart at mødes med folk der er spredt ud over landet og en enkelt i .se og .gr)
Lørdag: Afsted mod Århus lige med pitstop omkring Hammel og sige godt nytår til min gamle soldaterveninde og hendes kæreste. Derefter holde nytår hos min søster sammen med en flok gamle venner.
Søndag: Køre bagstiv tilbage til (Holste)Bronx, og se en flok film eller hvad der nu byder sig på.
#15 - Nu er det bundkortet der fucker med ham, så det er lidt større end bare wordpad :) Normalt er det kun større ting jeg hjælper med, gider ikke fedte rundt med småting.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Lørdag; mødes til morgenmad og gavebytning med en veninde kl 9, skal så være hjemme ved de gamle på Djursland ved en 11 tiden, hvorefter vi kører ud til min bedstefar, som vi også skal bytte nogen gaver med :) Derefter er det god gammeldags julehygge med And, brune kartofler og hele mulevitten!! Så sluttes der af med Ris A'lamande... mmmm det er godt sådan noget...
Til sidst.. Gaveregn :D
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#11 lagoni 20 år siden
#12 stefsims 20 år siden
Lørdag: Middagsjulefrokost i Kolding hos mine forældre øl og snaps ad libitum.
Eftermiddagskaffe i Bramming hos min mormor.
Juleaften hos svigermekanikken i Varde. Mad og drikke i stride strømme. Kortspil med konens storebror og lillebror til langt ud på natten.
Søndag: Stå sent op med ømt hår. Julefrokost hos svigermekanikken. Senere i byen med svoger 1 og svoger 2.
Mandag: Julefrokost hos konens bedstefar. Suppe, steg og is. På grund af de førnævnte dages væskeindtag plejer jeg normalt at ørle under suppen (maven får et chok, når der kommer væske uden alk%) og venter så med at spise noget, til når isen kommer på bordet.
Tirsdag: Fede den på sofaen med nogle film.
Onsdag: Ligger nok stadig på sofaen og ser film.
Torsdag: Sofa ? Film !!?
Fredag: Handle ind. Tidligt i seng.
Lørdag: Arbejde..... Fra morgen til eftermiddag/aften.
Senere hjem og skåle med champus resten af natten.
#13 davenport 20 år siden
#14 dyg 20 år siden
Lørdag: Mødes med min fader og smide en krans eller to på min mors grav. Udveksle gaver med den del af familien jeg ikke skal fejre jul med. Juleaften ved min morbror i Gadbjerg (ved Vejle).
Søndag: Stor familiejulefrokost i Jelling, indtagelse af god mad og drikkelse. Muligvis på bar i Gadbjerg, snakke med gamle venner.
Mandag: No idea. Afslapning sikkert.
Tirsdag-Fredag: Arbejde.
Lørdag: Til Odense, hvor aftenen skal fejres med gode venner.
Søndag: Forhåbentligt lidt poker med vennerne i Odense (hvis de da ikke har for travlt med eksamens-læsning/speciale-skrivning).
#15 davenport 20 år siden
Nå, du er også en af dem, der altid lige skal ordne computeren når der er bøvl med wordpad og paint? :)
#16 cyberzed 20 år siden
Lørdag: Ud en tur med min kusine og hendes lille slædevovse (hvis vi kan få det til at passe). Holde ren hygge jul med de gamle og min søster kun...ikke noget stress og jag pga. gæster iår.
Søndag: Den sædvanlige julefrokost hos min farmor og farfar, senere mødes med favorit kusinen og hendes kæreste og skåle lidt over julehelvede på Rio Grande i Thisted.
Mandag: Julefrokost hos min morbrors kone med alle hendes børn, senere i min fars lille kassevogn mod (Holste)Bronx.
Tirsdag->Fredag: Besøg af de gamle computernørder hvor vi sidder foran skærmen i min lejlighed da folket for flere år siden fik nok af The Party (traditionen har udvidet sig til at vi holder summerparty også, rart at mødes med folk der er spredt ud over landet og en enkelt i .se og .gr)
Lørdag: Afsted mod Århus lige med pitstop omkring Hammel og sige godt nytår til min gamle soldaterveninde og hendes kæreste. Derefter holde nytår hos min søster sammen med en flok gamle venner.
Søndag: Køre bagstiv tilbage til (Holste)Bronx, og se en flok film eller hvad der nu byder sig på.
#17 dyg 20 år siden
#18 davenport 20 år siden
#19 dyg 20 år siden
#20 filmz-herskegut 20 år siden
Derefter er det god gammeldags julehygge med And, brune kartofler og hele mulevitten!! Så sluttes der af med Ris A'lamande... mmmm det er godt sådan noget...
Til sidst.. Gaveregn :D
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.