I skal da lige drages ind i min verden her i julen, så kan i jo selv fortælle hvad i selv skal lave.
I morgen: Kl. 14 stopper vi maskinerne og finder julebajerne frem på arbejdet. Jeg går så ud fra at jeg bliver hentet, og vi kører forbi mine forældrer og henter en kasse øl (fra tyskland). Så kommer der et par venner forbi, fordi de ikke har set vores nye hjem endnu, og vi skal fægte med et par af de mørke. Senere: søvn.
Lørdag: Stress og jag forventes afsluttet hen under aften, når vi glade og mætte skubber stolen bagud og knapper den øverste op, samtidig med at vi knapper en bajer op. Så skal der pakkes gaver op hurtigt, så vi kan nå underholdningen i tv, mens vi leger med alt det nye, og får rødvin i rå mængder. Senere: søvn.
Søndag: Julefrokost kl. 13 ved min onkel. Man starter med snaps og så drikker man det, indtil man skal hjem, fordi man "tér sig på den måde!" Tidligt: søvn.
Mandag: Mere behersket julefrokost ved min farmor. Sikkert poker med fætrene og en smule snaps. Ikke for meget, da man skal møde kl. 8 næste morgen. Senere: nok en lille film før søvn. - sikkert også tømmermænd én masse.
Tirsdag: øv!
Onsdag: øv!
Torsdag: Øv øv! (Lang dag)
Fredag: Sommerfugle i maven
Lørdag: Afrejse til Tenerife kl. 06.00 fra Billund. Bare kom og vink farvel :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fredag: Sove længe, pakke og så ud og slås med alt for mange andre mennesker der også skal med DSB. Tror ikke at man skal nævne at man har pladsbillettil toget, på perronen. Der efter lidt tid sammen med den pukkelryggede. Godt at man har fået dem til at købe blålys til en.
Lørdag: Sikkert lidt øl. Så noget mad efterfulgt af pakkeleg. Lidt mere druk mens de andre tager i kirke om aftenen!
Søndag-Mandag: Sove længe. Besøge nogen af vennerne.
Tirsdag: Til tyskerland for at hente proviant. Senere sikkert druk med nogle venner.
Onsdag-fredag: Sove længe. Besøge venner. Lave så lidt som muligt.
Lørdag: Sove længe. Gøre klar til aftenens komsammen. Bliver en hyggelig lille fest.
Søndag: Ingen planer. Muligvis tilbage til Odense.
Fredag: Arbejde (It's a bitch) Lørdag: Stene max, indtil jeg bliver afhentet af mine forældre og bragt til THE FEAST! Søndag: Stene hos de gamle (gratis mad.. weee!) Mandag: Stene endnu mere hos de gamle (Mere gratis mad og øl!) Tirsdag: Arbejde Onsdag: Arbejde Torsdag: Arbejde Fredag: Arbejde Lørdag: Ingen planer Søndag: Ingen planer Mandag: Arbejde
#1 davenport 20 år siden
I morgen:
Kl. 14 stopper vi maskinerne og finder julebajerne frem på arbejdet.
Jeg går så ud fra at jeg bliver hentet, og vi kører forbi mine forældrer og henter en kasse øl (fra tyskland).
Så kommer der et par venner forbi, fordi de ikke har set vores nye hjem endnu, og vi skal fægte med et par af de mørke.
Senere: søvn.
Lørdag:
Stress og jag forventes afsluttet hen under aften, når vi glade og mætte skubber stolen bagud og knapper den øverste op, samtidig med at vi knapper en bajer op.
Så skal der pakkes gaver op hurtigt, så vi kan nå underholdningen i tv, mens vi leger med alt det nye, og får rødvin i rå mængder.
Senere: søvn.
Søndag:
Julefrokost kl. 13 ved min onkel.
Man starter med snaps og så drikker man det, indtil man skal hjem, fordi man "tér sig på den måde!"
Tidligt: søvn.
Mandag:
Mere behersket julefrokost ved min farmor. Sikkert poker med fætrene og en smule snaps. Ikke for meget, da man skal møde kl. 8 næste morgen.
Senere: nok en lille film før søvn. - sikkert også tømmermænd én masse.
Tirsdag:
øv!
Onsdag:
øv!
Torsdag:
Øv øv! (Lang dag)
Fredag:
Sommerfugle i maven
Lørdag:
Afrejse til Tenerife kl. 06.00 fra Billund. Bare kom og vink farvel :D
#2 filmz-Koenig 20 år siden
Lørdag: Sove... Evt. spise julemad og pakke gaver op - måske et smut ud og spille pool med vennerne!
Søndag: Sove... Evt. bruge de gaver man har fået og hvis jeg ikke har fået nogen gaver så tager jeg ud og spiller pool med vennerne.
Mandag: Sove... Men ikke for længe. Ekskæresten kommer forbi og tager først hjem til nytår. Vi tager nok ud og spiller pool med vennerne.
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#3 Scherlund 20 år siden
Lørdag: Sikkert lidt øl. Så noget mad efterfulgt af pakkeleg. Lidt mere druk mens de andre tager i kirke om aftenen!
Søndag-Mandag: Sove længe. Besøge nogen af vennerne.
Tirsdag: Til tyskerland for at hente proviant. Senere sikkert druk med nogle venner.
Onsdag-fredag: Sove længe. Besøge venner. Lave så lidt som muligt.
Lørdag: Sove længe. Gøre klar til aftenens komsammen. Bliver en hyggelig lille fest.
Søndag: Ingen planer. Muligvis tilbage til Odense.
Mandag. Finde plads til gaver i min lejlighed :/
#4 filmz-Kadann 20 år siden
Lørdag: Stene max, indtil jeg bliver afhentet af mine forældre og bragt til THE FEAST!
Søndag: Stene hos de gamle (gratis mad.. weee!)
Mandag: Stene endnu mere hos de gamle (Mere gratis mad og øl!)
Tirsdag: Arbejde
Onsdag: Arbejde
Torsdag: Arbejde
Fredag: Arbejde
Lørdag: Ingen planer
Søndag: Ingen planer
Mandag: Arbejde
#5 davenport 20 år siden
#6 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg arbejder jo også på at blive arbejdsløs ;D
#7 davenport 20 år siden
#8 danschier.dk 20 år siden
P.S. Skal også arbejde i morgen. Men efter kl. 15.00 står den på jule-tam tam frem til den 1. januar, og så tilbage til trædemøllen. ;-)
#9 filmz-Kadann 20 år siden
Ellers tak, jeg prøver at skære ned ;)
#10 filmz-vassago 20 år siden
Lørdag: afsted til Skive for at holde jul med mine bedsteforældre - mad mad mad og mere mad, og kun en lille bitte smule arbejde.
Søndag: Stadig i Skive, mad, sove, mad, sove og lidt arbejde.
Mandag: Afsted mod Thyborøn, mad mad og mere mad.
Tirsdag: Afsted mod Kolding, mad og hygge, og en lille smule arbejde.
Onsdag: Kolding, mere mad og hygge - og så lidt arbejde som muligt.
Torsdag: Tilbage til Århus for at arbejde
Fredag: Arbejde
Lørdag: God mad og masser af bajere - og komatøs tilstand omkring midnat...