Nej.. ikke de to. Den ene var til en konkurencce, og den anden er lavet til en spille film pilot som inspiration, men som pt. er på manus stadie... ser lige om jeg kan diske en kortfilm på nettet frem, med min musik...
"What Time is It?" er dejlig dyster, og har en fin mystisk stil over sig. "Alexander" bærer en god heroisk klang. Kunne godt forstille mig at den kunne lyde utrolig storslået hvis opført af et symfoniorkestor. Bliv ved i det spor...
Jeg ved ikke om det er blasfemisk for dig at tænke på, men tror du kunne have en god chance indenfor musik til computerspil. Dette kunne jo så være dit springbræt til de store film - hvis du er heldig.
Et held og lykke herfra :)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Tak tak.. det er bestemt ikke blasfemisk, og også en rute jeg gerne tager! :)
Der er dog mange om budet, selv inden for musik til computer spil.. som så meget i den kreative branche handler det selvfølgelig om talent, min lige så meget held, og kende nogen som kender nogen...
Her er en lille kortfilm jeg lavede musik til... en del af konceptet bag filmen, og nogle af de andre han har lavet er at de skal vare præsist 60 sekunder. Her er tale om en lille thriller komedie... enjoy :)
#1 Patriarch 22 år siden
Tænkte jeg ville dele et par numre med jer
http://www.marcussenmusic.com/samples/Alex.mp3
http://www.marcussenmusic.com/samples/firstkill.mp...
Damn... hvordan laver jeg det til links? (en admin må meget gerne rette dem hvis de kan)
[Edit: Så er det rettet -admin]
Anyway... dont bother med at besøge selve websiden, da den ikke er færdig :)
#2 Patriarch 22 år siden
Kan ikke rette det :-/
#3 azathoth 22 år siden
#4 filmz-Spidey 22 år siden
#5 Morbid 22 år siden
Er det nogle film der er til at få fat i?
Ville da være interessant at se dem brugt.
#6 Patriarch 22 år siden
Glæder mig i synes om det :)
#7 coolflash 22 år siden
#1 -
"What Time is It?" er dejlig dyster, og har en fin mystisk stil over sig. "Alexander" bærer en god heroisk klang. Kunne godt forstille mig at den kunne lyde utrolig storslået hvis opført af et symfoniorkestor. Bliv ved i det spor...
Jeg ved ikke om det er blasfemisk for dig at tænke på, men tror du kunne have en god chance indenfor musik til computerspil. Dette kunne jo så være dit springbræt til de store film - hvis du er heldig.
Et held og lykke herfra :)
#8 Patriarch 22 år siden
Der er dog mange om budet, selv inden for musik til computer spil.. som så meget i den kreative branche handler det selvfølgelig om talent, min lige så meget held, og kende nogen som kender nogen...
Her er en lille kortfilm jeg lavede musik til... en del af konceptet bag filmen, og nogle af de andre han har lavet er at de skal vare præsist 60 sekunder. Her er tale om en lille thriller komedie... enjoy :)
www.marcussenmusic.com/safetyfirst.mov
Filen er ca. 3-4 megabyte