Min nabo er ved at flytte ind. Jeg ville lige give en hånd, for at snoope lidt i hvad han havde af grej. Den står så på projektor og en THX-godkendt Yamaha, men nogle (heldigvis) mediumstore højtalere.. Han er nyligt skildt og måtte ikke få anlæg for konen (hør efter her piger..) så nu skal den åbenbart ha revence, og gæt hvem der skal stå model til det? Han ser ud til at kunne drikke en del bryg, og han havde en hel kasse med sprut.. (Druk=højt musik!)
Jeg skal nok lære ham hvad det vil sige at have en nabo, der har en Denon 2802 med 7.1 og micked up med Dali 850.
Han får ikke et ben til jorden.
Ville lige dele min frygt for en regulær nabokrig, og underrette om, at fra nu af, er 6092 et højfrekvent område at flytte ind i!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Min erfaring siger mig desværre at sådanne naboer ikke rigtig kan bekæmpes med deres egne våben. At hvis de selv kan holde ud at høre på deres egen larm rører det dem ikke det store at høre på andres.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 davenport 19 år siden
Jeg ville lige give en hånd, for at snoope lidt i hvad han havde af grej.
Den står så på projektor og en THX-godkendt Yamaha, men nogle (heldigvis) mediumstore højtalere..
Han er nyligt skildt og måtte ikke få anlæg for konen (hør efter her piger..) så nu skal den åbenbart ha revence, og gæt hvem der skal stå model til det?
Han ser ud til at kunne drikke en del bryg, og han havde en hel kasse med sprut.. (Druk=højt musik!)
Jeg skal nok lære ham hvad det vil sige at have en nabo, der har en Denon 2802 med 7.1 og micked up med Dali 850.
Han får ikke et ben til jorden.
Ville lige dele min frygt for en regulær nabokrig, og underrette om, at fra nu af, er 6092 et højfrekvent område at flytte ind i!
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 davenport 19 år siden
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 davenport 19 år siden
#6 chandler75 19 år siden
#7 davenport 19 år siden
#8 davenport 19 år siden
#9 PredatorX 19 år siden
#10 Michael Andersen 19 år siden