Rykket tinsoldaten lidt op. Strammet lidt op her og der. Tror ikke det bliver bedre. Har valgt ikke at komme TImm & Gordon indslaget ind, da jeg kun vil vise een ting fra hver stil... sådan ligger landet er meget happy og sjov, dr dokumentar er seriøs, husmor er halvtredser agtig, obs er elektronisk, filmperler er vintage, tinsoldaten er filmisk, fodbolden er rytmisk og så videre... to filmiske ting, syntes jeg er i overkanten...
er stadig åben for forslag til forbedringer... og tak for hjælpen:)
Hmm. Jeg har faktisk lavet lidt om på musikken, fordi jeg ikke syntes det havde nok nosser i forhold til VM. Men generelt kan jeg godt se hvad du mener. Da jeg lavede jinglen, fik jeg faktisk INTET at se. Jeg arbejdede i blinde, de fortalte mig ikke engang hvor lang den skulle være, og det eneste jeg så var noget grafik som de måske ville blive inspireret af. Så jeg lavede hele VM musikken uden nogensinde at se, hvad det var de lavede. Jeg så det først samlet, da det kom på tv.
Så du har fuldstændig ret. Det passer ikke rigtig... med god grund:)
#11 thomas040 18 år siden
#12 thomas040 18 år siden
Rykket tinsoldaten lidt op. Strammet lidt op her og der. Tror ikke det bliver bedre. Har valgt ikke at komme TImm & Gordon indslaget ind, da jeg kun vil vise een ting fra hver stil...
sådan ligger landet er meget happy og sjov, dr dokumentar er seriøs, husmor er halvtredser agtig, obs er elektronisk, filmperler er vintage, tinsoldaten er filmisk, fodbolden er rytmisk og så videre...
to filmiske ting, syntes jeg er i overkanten...
er stadig åben for forslag til forbedringer... og tak for hjælpen:)
#13 Michael Andersen 18 år siden
#14 akerman 18 år siden
Jeg synes dog ikke VM-klippet er særligt godt, for mig passer musikken ikke rigtig til billederne.
#15 thomas040 18 år siden
Så du har fuldstændig ret. Det passer ikke rigtig... med god grund:)