#152 Jeg synes at Mr. Beans ferie er rigtig sjov og episk alt det han kommer ud for og det giver ingen mening, han vandt en ferie til cannes men ender med at han må hjælpe en dreng hen til sin far, jeg synes også at det er et fedt come back.
Air force one synes jeg at det er Fords bedste rolle, måske lige med undtagelse af Indiana Jones, men den film har bare en rigtig go stemning, og jeg synes der skulle have været nogle flere film hvor det bare er Ford der klarer ærterne.
#151 Stargate filmen synes jeg faktisk kun er ok, jeg elsker bare serien så meget, at jeg synes bare at jeg skulle have Stargate filmen med i min top 150.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det var selvfølgelig også at stramme den, for jeg har selvfølgelig ikke set alle hans film. Når det så er sagt, synes jeg bare altid at Harrison Ford spiller the good guy, der skal redde dagen.
Movie1000, Er enig med dig det med Beans ferie den har det jeg manglede i den forrige film. Homor, han snakker ikke så meget som lange replikker =), Gode dansemoves og ikke mindst en herlig stemme som rowan aktinson aldrig fejler med. Der en grund Bean er gud!. Har dog kun set LOTR Fellowship of the Ring, men har ikke set andre en de to :/
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#151 Skeloboy 15 år siden
#152 AP 15 år siden
'Mr. Beans ferie' - hvorfor?
#153 MOVIE1000 15 år siden
Air force one synes jeg at det er Fords bedste rolle, måske lige med undtagelse af Indiana Jones, men den film har bare en rigtig go stemning, og jeg synes der skulle have været nogle flere film hvor det bare er Ford der klarer ærterne.
#151 Stargate filmen synes jeg faktisk kun er ok, jeg elsker bare serien så meget, at jeg synes bare at jeg skulle have Stargate filmen med i min top 150.
#154 MMB 15 år siden
Er det ikke nærmest, det han gør i alle sine film? :D
#155 MOVIE1000 15 år siden
kan også formulere det anderledes film hvor HAN er ALENE mod fjenden
#156 MMB 15 år siden
The Witness og The Fugitive er gode eksempler. :)
#157 MOVIE1000 15 år siden
#158 Åkepool 15 år siden
#159 Batsy 15 år siden
#160 AP 15 år siden
se dem! :b