Gravatar

#1 MOVIE1000 14 år siden

Sidste år synes jeg at der var en masse makværks julekalændere i tv så jeg besluttede mig for at lave min egen top 50 over de film jeg har. Det fungerede rigtig godt og det var også rigtig sjovt at se, at dem som man virkelig elskede kom lige inden eller ved juleaften:)
så iår har jeg valgt at gøre det samme igen bare vildere ved at lave den til en top 150 i stedet og det vil så sige at jeg er starter og jeg ser 2 film om dagen undtagen lørdag der er det 3, min top 3 vil blive afsløret den 24. dec.
så jeg har lavet denne tråd for at du/i kan holde øje med min top 150 af de dvd jeg ejer og så kan du/i kommentere på min top 150 hvis i vil og jeg regner med at der vil blive en del kritik for min filmsmag:).
jeg holder den opdateret hver 5 dag med 10 film. og vi starter nu med 150-141.

150 - Behind enemy lines
149 - Johnny English
148 - Halloween H2O
147 - Shoot em up
146 - Alice i eventyrland (1999)
145 - Narnia: Prins Caspian
144 - Dum og dummere
143 - Crank
142 - The odyssey
141 - Bolt
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 Highland Park 14 år siden

Hvorfor skal du se samtlige film igennem, hvis du allerede har lavet din top 150 på forhånd?
Og hvis du ikke har lavet den, hvordan kan du så vide, hvor filmene er placeret, når du endnu ikke har set dem alle?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 Åkepool 14 år siden

Meget lav placering til "Dum og dummere", uanset hvad du ellers har i din samling.

"Crank" er ganske udemærket underholdning, som jeg kunne finde på at købe selv, men "Narnia: Prins Caspian" er noget af det værste l... som ikke ville kunne findes på min top 500.

Men det bliver spændende at følge :)

#2 - Han genser vel bare allesammen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 Highland Park 14 år siden

#3: Måske, det fremgår bare ikke klart af teksten, hvorvidt der en sammenhæng mellem det og selve udarbejdelsen af hans top 150 eller ej.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 MOVIE1000 14 år siden

#4 selfvfølgelig har jeg set dem der er på listen, men som #3 siger at jeg gerne vil gense dem også fordi det er min form for julekalender i år og jeg har heller ikke set så mange film de sidste måndeder pga min far fik kraft, skolen, har købt de første 4 stargate sæsoner som jeg lige er blervet færdige med for 1 time siden, så jeg synes det ville være en go måde at komme igang igen med at se flere film også min top 150 lige op til jul hvilket jeg mener ikke kunne være bedre JUL + FILM = HIMLEN for mig
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Highland Park 14 år siden

#5: Jeg stillede heller ikke spørgsmålstegn ved, hvorvidt du havde set dem før. Det giver jo sig selv. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 MOVIE1000 14 år siden

#3 fordi dum og dummere kom på 144 var at den var på en måde delt i 2 for mig første del hvor man møder `+ hvor de rejser hen til aspen anden del hvor de bliver uvenner og mødes med Mary i smug hver især jeg brød mig ikke så meget om anden del da jeg synes første del var sjovest og anden del var ikke rigtig den samme humor synes jeg ud over hvor han skider:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

#6 jah men mener du ikke den rækkefølge jeg har sat dem i det var det jeg mente
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Highland Park 14 år siden

#8: Jeg er ikke helt med på, hvad du mener, men jeg har forstået, at du har udarbejdet din top 150 på forhånd og så ellers poster resultatet løbende, samtidig med at du genser filmene.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 MOVIE1000 14 år siden

altså først udvalgte jeg nogle bestemte dvder fra hyllerne som jeg mener havde en chance så stillede jeg dem op ved siden af hinanden og tog 2 af gangen så sagde jeg til mig hvilken en synes jeg er bedst og det gjorde jeg ved alle dem som jeg havde udtrukket og jeg så dem igennem mange gange til jeg var enig med mig selv om at det så rigtigt ud så har jeg så stillet dem med ryggen ind imod muren i den rækkefølge jeg havde lagt dem i også tager jeg bare filmen ud når det er dens tur i den rækkefølge forstår du FX F=1 A=6
A-B-C-D-E-F
som en slags ned tælling
ved ikke om du har forstået hvad jeg har prøvet at skrive men jeg har da gjort et forsøg:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: