For at bære faklen fra davenport videre (han skrev i nyheden om the Grays: "og en jeg ikke kan huske hvad hedder om en mor der bliver bortført, hendes søster too, og hun har noget i næsen osv..") så har jeg også ledt efter denne mini-serie i en tid.
jeg så den da jeg var mindre og den formåede virkeig at skræmme mig fra vid og sans med efterfølgende mareridt og hvad dertil hører (d gjorde snemonstrene i "Huledrengen Rai" også... men lad d nu ligge ;)
Den blev sendt på DR1 og forløb over en 2-3 afsnit, og må være blevet sendt engang i 90'erne. Den starter med at man ser en kvinde i natkjole komme løbende af en stille amerikansk landevej om natten, hun er i chock. En bilist standser og samler hende op. Ellers så forløber det som davenport siger, dog kan jeg ikke huske noget om en søster, men at hun er gift og at manden spiller en rolle i serien, at hun har en lille datter der også begynder at blive bortført og at hun har en "dims" i næsen er jeg ret sikker på.
Jeg ved godt det ikke er så meget at gå på, men I her på filmz's forum har gang på gang overrasket mig med hvad i har kunnet finde :)
Én serie man kan fristes til at tro det kunne være er denne: Visitors of the Night men denne er jeg ret sikker på det IKKE er...
Håber det kan lykkes :)
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
#1 Den har jeg også set. Og min mor optog den fra fjernsynet og har den stadig et sted, fordi hun elskede. Men hun bor lidt langt væk, så jeg kan ikke lige finde ud af hvad den hedder. Irriterer mig lidt, for jeg ved hvordan hovedrollen hun ser ud, og at man har set hende meget i TV-film... Men jeg kan ikke huske hvad hun hedder!!!
Ja, for fanden da, Intruders. Jeg har endda bogen stående. Jeg lejede den altid med en ven, og vi var altid skræmt fra vid og sans. (Klippet hvor en af børnene vender sig, og har et hybridansigt...føj for satan!) Og så er ham fra In the Heat of the Night (serien) med som hendes mand, såvidt jeg husker.
#1 filmz-harald123 20 år siden
jeg så den da jeg var mindre og den formåede virkeig at skræmme mig fra vid og sans med efterfølgende mareridt og hvad dertil hører (d gjorde snemonstrene i "Huledrengen Rai" også... men lad d nu ligge ;)
Den blev sendt på DR1 og forløb over en 2-3 afsnit, og må være blevet sendt engang i 90'erne. Den starter med at man ser en kvinde i natkjole komme løbende af en stille amerikansk landevej om natten, hun er i chock. En bilist standser og samler hende op. Ellers så forløber det som davenport siger, dog kan jeg ikke huske noget om en søster, men at hun er gift og at manden spiller en rolle i serien, at hun har en lille datter der også begynder at blive bortført og at hun har en "dims" i næsen er jeg ret sikker på.
Jeg ved godt det ikke er så meget at gå på, men I her på filmz's forum har gang på gang overrasket mig med hvad i har kunnet finde :)
Én serie man kan fristes til at tro det kunne være er denne: Visitors of the Night men denne er jeg ret sikker på det IKKE er...
Håber det kan lykkes :)
#2 Hive 20 år siden
#3 filmz-harald123 20 år siden
#4 Herrguth 20 år siden
Irriterer mig lidt, for jeg ved hvordan hovedrollen hun ser ud, og at man har set hende meget i TV-film... Men jeg kan ikke huske hvad hun hedder!!!
#5 dyg 20 år siden
Jeg håber virkeligt at du mangler et "den" til sidst i sætningen :D
#6 Herrguth 20 år siden
Men ja, hun elskede den, hun har den ikke stadig fordi hun elskede... ;)
#7 Herrguth 20 år siden
Intruders
Og hun hed Mare Winningham, hende der havde hovedrollen...
#8 gi-jones 20 år siden
#9 davenport 20 år siden
Jeg lejede den altid med en ven, og vi var altid skræmt fra vid og sans. (Klippet hvor en af børnene vender sig, og har et hybridansigt...føj for satan!)
Og så er ham fra In the Heat of the Night (serien) med som hendes mand, såvidt jeg husker.
edit: http://www.virginmegastores.co.uk/entertainment/dv...
#10 filmz-harald123 20 år siden
Fandt den ovenikøbet til næsten ingen penge her: dvd.co.uk Kun 6 £! + 1 £ i fragt.
Så den bliver fluks fyret i kurven.