Jeg hører så meget, at jeg ikke engang gider begynde på en liste, men for at være lidt uortodoks, og dem fra filmz.dk IRC ved allerede det her, så hører jeg blandt andet Backstreet Boys.. Og kan endda lide musikken!
Derudover synes jeg egentlig musik svinger meget alt efter hvilket humør man er i, jeg kan gå fra Beatles over Marilyn Manson til Backstreet Boys, det beskriver vel alsidigheden meget godt.
Mit ynglings OST stammer fra Oldboy, og det er i den grad også et sindsygt fuldendt "album". Og i øvrigt rigtig god musik at læse til!
#34 Synes ikke det er et særligt godt heads up. Backstreet Boys kan i hvert fald godt få mit "head down". Til Kss's forsvar har han lige indrømmet at han er halvt alkoholiker. Han er sikkert fuld lige nu :)
#31 Scherlund 20 år siden
#32 lyspunkt 20 år siden
Ja Herre ØV.
Nå men det gælder jo ikke om at vinde, men om at være med. (og sådan noget hippi-pjat)
#33 Popeye 20 år siden
Bare skriv en eller anden engelsk adresse ind - de sender alligevel det hele over mail :)
#34 ks 20 år siden
Derudover synes jeg egentlig musik svinger meget alt efter hvilket humør man er i, jeg kan gå fra Beatles over Marilyn Manson til Backstreet Boys, det beskriver vel alsidigheden meget godt.
Mit ynglings OST stammer fra Oldboy, og det er i den grad også et sindsygt fuldendt "album". Og i øvrigt rigtig god musik at læse til!
#35 ks 20 år siden
#36 filmz-ataris 20 år siden
#37 filmz-Mifan 20 år siden
#38 Popeye 20 år siden
Hvad står alle de s'er lige for ?
#39 ks 20 år siden
#40 davenport 20 år siden