Gravatar

#31 Scherlund 20 år siden

Virker fint her, men læste lige at "konkurrencen" kun er for personer i England, så nu må jeg vente og se om der kommer en voucher.
Gravatar

#32 lyspunkt 20 år siden

Ja Herre ØV.
Nå men det gælder jo ikke om at vinde, men om at være med. (og sådan noget hippi-pjat)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#33 Popeye 20 år siden

#31 sry...så jeg ikke lige :(

Bare skriv en eller anden engelsk adresse ind - de sender alligevel det hele over mail :)
...and then some
Gravatar

#34 ks 20 år siden

Jeg hører så meget, at jeg ikke engang gider begynde på en liste, men for at være lidt uortodoks, og dem fra filmz.dk IRC ved allerede det her, så hører jeg blandt andet Backstreet Boys.. Og kan endda lide musikken!

Derudover synes jeg egentlig musik svinger meget alt efter hvilket humør man er i, jeg kan gå fra Beatles over Marilyn Manson til Backstreet Boys, det beskriver vel alsidigheden meget godt.

Mit ynglings OST stammer fra Oldboy, og det er i den grad også et sindsygt fuldendt "album". Og i øvrigt rigtig god musik at læse til!
Gravatar

#35 ks 20 år siden

Forkert tråd, og de griner allerede af mig på IRC! :(
Gravatar

#36 filmz-ataris 20 år siden

#34 Synes ikke det er et særligt godt heads up. Backstreet Boys kan i hvert fald godt få mit "head down". Til Kss's forsvar har han lige indrømmet at han er halvt alkoholiker. Han er sikkert fuld lige nu :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#37 filmz-Mifan 20 år siden

#36 MUAHAHAHAha!!!
~ Mifan
Gravatar

#38 Popeye 20 år siden

#36 kss's....?
Hvad står alle de s'er lige for ?
...and then some
Gravatar

#39 ks 20 år siden

Intet specielt.
Gravatar

#40 davenport 20 år siden

/me pejer og griner :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: