Gravatar

#41 filmz-ataris 20 år siden

#38 - Han hedder kss på IRC. Tænkte ikke lige på at han havde et andet brugernavn herinde :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#42 ks 20 år siden

#40 - Pejer, eller peger du? For at holde den ordkløvende stil for kanalen! :)
Gravatar

#43 filmz-ataris 20 år siden

/me peger og griner af kss
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#44 Yoda 20 år siden

CDON har

"Saving Private Ryan - WW II - Gift Set" til 219,-

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#45 lyspunkt 20 år siden

"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#46 filmz-Kadann 20 år siden

Koreandvds har lidt guf:

Breaking The Waves R3 DTS til 4US$

Highlander R3 DTS-ES til 4US$

Chaplin R3 til 4 US$

Og som skrevet i Carnivále-tråden:

Carnivále sæson 1 R3 til 22US$
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#47 Yoda 20 år siden

DVDOO TILBUD - 49,- stk.:

Van Helsing (2-Disc Collector's Edition) (R2)
Hvem Springer Kineserne For (2-Disc Set) (R2)
Art Of War, The (R2)
John Q (R2)
Boiler Room (R2)
Cell, The (R2)
Fragglerne - Afsnit 1-3 (R2)
Fragglerne - Afsnit 4-6 (R2)
Fragglerne - Afsnit 7-9 (R2)
Fragglerne - Afsnit 10-12 (R2)
Ondskabens Øjne (1 Disc) (R2)
Tomb Raider 2: The Cradle of Life (R2)
K-9/K-911/K-9:P.I.(James Belushi) (3 disc) (R2)
Darkman/Darkman II (2 Disc) (R2)
Timecop/Timecop 2 (2 Disc) (R2)

Sommertilbud:

Bruce Lee - Collecters Box (5-Disc) (R2) 99,-
U2 - Rattle & Hum (R2)69,-
U2 - Go Home - Live From Slane Castle 2003 (R2)99,-
U2 - The Best of 1990-2000 (R2) 99,-
Driven (R2)19,-
Bowfinger (R2) 29,-

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#48 Jay El 20 år siden

De omtalte DVD'er med Fragglerne er med dansk tale (og kun dansk tale, ingen tekst). Mennesket, der er med, er manden i værkstedet med Sprokett.

Der er som nævnt af andre tidligere 4 DVD'er med 3 afsnit på hver. Hver afsnit varer ca. 24 min. og er i 4:3.

Jeg kan desværre ikke huske om der var flere end de 12 afsnit dengang de blev sendt i TV, men det er der måske andre der kan?!
IMDB siger 96 afsnit, men jeg ved ikke om det også gælder den danske version med manden i værkstedet.
Gravatar

#49 davenport 20 år siden

Manden i værkstedet er med i den amerikanske version, han er dubbet til dansk. Jeg mener at have hørt, at den tyske version skulle være anderledes (gæt selv hvordan!?!) - men det kan være noget jeg har drømt.

Såvidt jeg kan se omkring på nettet, kommer der en US-box med ses. 1 til efteråret.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#50 Jay El 20 år siden

Der er nogen der har snakket noget om en mand i et fyrtårn. Jeg ved så ikke lige hvilken version han er med i.

Men nogen herinde har ytret ønske om at gense den danske version, så jeg vil bare lige bekræftige, at det er den danske version der sælges fra DVDoo (som nævnt i #47), fra Stereo Studio (som nævnt i tråd nr. 33) og fra Fona 2K (hvor jeg selv har set dem og købt første disk).

Den US-box du omtaler vil jo ikke indeholde dansk tale, som nogen har ønsket. MEn det kan selvfølgelig være, at der så også kommer en dansk version af boxen.

Skriv ny kommentar: