Jeg tvivler på at der kommer en dk-version af boxen, når de nu har udgivet de andre. Jeg kunne nu godt tænke mig at se den originale, med de rigtige stemmer, selvom de danske faktisk er ret hæderlige.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#51 de danske stemmer er for seje, "se moar, jeg har fanget en fraggle" 8-)
Det også meget sjov at stemmen bag Timon kan aldrig huske hans navn, Henrik Kofoed? bruger samme stemme i fragglerne, altså timon og ham den gule fraggle, er nøjagtig samme stemme, hvertfald tæt på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Desværre splittet op i 2 postings, da linksne lige "fu.... up".
Men ingen af dem har engelske undertekster :( Så jeg venter og håber Criterion tager den under behandling snart. Alle film noirs releases jo efterhånden restaureret.
Imens tror jeg, at jeg vil gå i Cinemateket og se den.
Cool. Forresten får jeg nok snart brug for din ekspertise, da jeg snart er færdig med første sæson "Carnivàle" - hvilket jo ikke er optimalt. Derfor ville det være super-duper, hvis du kunne fortælle mig, hvor man billigst kan erhverve "Deadwood" i reg. 1 uden fare for told og dertilhørende pjat. :)
#51 davenport 20 år siden
Jeg kunne nu godt tænke mig at se den originale, med de rigtige stemmer, selvom de danske faktisk er ret hæderlige.
#52 elwood 20 år siden
Det også meget sjov at stemmen bag Timon kan aldrig huske hans navn, Henrik Kofoed? bruger samme stemme i fragglerne, altså timon og ham den gule fraggle, er nøjagtig samme stemme, hvertfald tæt på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 filmz-Bruce 20 år siden
Rank Collection 24£
Indeholder:
Red Shoes
39 steps
Brief Encounter
A Matter Of Life And Death
Hamlet
Henry V
Genevieve
The Wicked Lady
Fra DVDPacific.com
Kiss me deadly 8.95$
Anmeldelse - 10'er
Lady from Shanghai 18.44$
Anmeldelse
Og hvis nogen støder på denne et eller andet sted, så er jeg lutter øren :)
#54 JannikAnd 20 år siden
Tja, den er jo OOP, så den er småpebret under alle omstændigheder. Dette er dog ikke så tosset, vel?
#55 filmz-Bruce 20 år siden
#56 filmz-Bruce 20 år siden
Men ingen af dem har engelske undertekster :( Så jeg venter og håber Criterion tager den under behandling snart. Alle film noirs releases jo efterhånden restaureret.
Imens tror jeg, at jeg vil gå i Cinemateket og se den.
Her.
Den spiller 2 gange i august :)
#57 JannikAnd 20 år siden
#58 filmz-Bruce 20 år siden
#59 JannikAnd 20 år siden
Cool. Forresten får jeg nok snart brug for din ekspertise, da jeg snart er færdig med første sæson "Carnivàle" - hvilket jo ikke er optimalt. Derfor ville det være super-duper, hvis du kunne fortælle mig, hvor man billigst kan erhverve "Deadwood" i reg. 1 uden fare for told og dertilhørende pjat. :)
#60 filmz-Bruce 20 år siden