Gravatar

#1 filmz-topmajor 20 år siden

Jeg fik for et par dage siden foræret et 28"/32" widescreen TV af min onkel. Problemet er at TV'et fra tid til anden hyler. Det kommer meget tilfældigt og med forskellig styrke og uafhængigt af kanal og volume på TV. Nogen der ved om man kan gøre noget ved dette eller om det bare er til at smide ud?
Gravatar

#2 Yoda 20 år siden

Har du højtalere stående tæt op ad tv'et?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 dyg 20 år siden

Min pc-skærm har samme problem. Jeg fik engang en forklaring på det, men har glemt alt om det igen, da det er ret sjældent at den gør det.

Har du prøvet med en hammer? :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 filmz-phalanx 20 år siden

jeg har samme problem med mit 42 tommer 100hz den gør det kun når jeg har sat den til min computer, den gør det ikke særligt tit men det kommer engang imellem pisse belastende
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#5 filmz-Kiwwy 20 år siden

Er der ikke noget med at det er afbøjningsspolen der giver den lyd?
Gravatar

#6 filmz-bullseye 20 år siden

Mit tv har samme problem. Det sker på forskellige tidspunkter, nogen gang 2 gange i uge og andre gange 1 gang i måneden. På mit tv hjælper det at give det et lille dask oven på:) - ved godt det lyder lidt voldeligt, men det hjælper!

Gravatar

#7 elwood 20 år siden

min skærm gør det også, og jo det er noget med den der spole, en elektronik mekanikker forslog mig engang at gå lodningerne efter, men jeg har ik lige lyst til at skille min skærm ad.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 filmz-propagandapanda 20 år siden

Mht PC-slærm der hyler: Prøv at sætte opløsningen ned, det plejer at hjælpe.

Måske det osse hjælper hvis man nedjusterer kontrast/farve/brightness på TV'et?
Gravatar

#9 myggen 20 år siden

Hvordan helvede sætter man opløsningen ned på et almindeligt crt-TV?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#10 filmz-propagandapanda 20 år siden

Jeg sagde jo osse PC-skærm

Skriv ny kommentar: