MMA er for fedt. Jeg dyrker selv BJJ og bliver langsomt hooked på ideen om at begynde til MMA. Vil dog gerne have gulvkamp delen i orden først før jeg bliver slået på :)
MMA er for fedt. Jeg dyrker selv BJJ og bliver langsomt hooked på ideen om at begynde til MMA. Vil dog gerne have gulvkamp delen i orden først før jeg bliver slået på :)
Har selv trænet karate i en del år, men skifter selv snart til BJJ eftersom jeg gerne prøve gulvkamp. Jeg kunne dog aldrig finde på at selv at dyrke MMA. Der er for stor risiko til... ja you name it :)
Det er helt sikkert en ide at prøve at få styr på både gulv og stand-up delen. Man kan ikke nøjes med den ene.
#1 TheEnd 13 år siden
Håber at der er en eller to MMA fans her :)
Vi snakker om kommende events, fede KO's, fede subs og sådn :)
Meget apropos kommende events, så er UFC 131 jo på trapperne :)
Jeg tror på Dos Santos, Muños og Florian... Hvad med jer?
Der er i øvrigt gratis stream på de første kampe på [url=
#2 lordsasa 13 år siden
#3 Nicki52 13 år siden
#4 Slettet Bruger [3090342559] 13 år siden
#5 TheEnd 13 år siden
Har selv trænet karate i en del år, men skifter selv snart til BJJ eftersom jeg gerne prøve gulvkamp.
Jeg kunne dog aldrig finde på at selv at dyrke MMA. Der er for stor risiko til... ja you name it :)
Det er helt sikkert en ide at prøve at få styr på både gulv og stand-up delen. Man kan ikke nøjes med den ene.
Men jeg er en stor MMA fan. Elsker at se det!
Hvor dyrker du BJJ henne?
#6 lordsasa 13 år siden
Jeg går til BJJ i Århus. Det er et fint sted. Ellers har jeg trænet det i Holstebro. Glæd dig. BJJ er for fedt :)