Min gamle har besluttet sig for at udskifte sin fastnet med en mobil, da fastnet telefonen simpelthen er for dyr.
Jeg skal nu hjælpe ham med at finde et billigt abonnement og en billig telefon. Han ringer ikke specielt meget og skriver ikke smser og telefonen skal bare være simpel og funktionel, han har ikke brug for en masse smarte funktioner. Jeg har ikke lige den store viden om det pågældende emne og markedet er jo lettere uigennemskueligt. Nogen der kan foreslå en god kombination af abonnement og telefon?
TDC har noget de kalder "Simply", som jeg synes synes virker rimeligt billigt. Ingen abonnement og intet minimumsforbrug. Og hvis det er TDC fastnet han har, så kan han bare oprette Simply inden han opsiger fastnettelefonen og derved spare oprettelsesgebyret på 99 kr.
Men det kan selvfølgelig være, at han helt vil undgå TDC.
Nu ved jeg ikke hvor gammel din far er men der er også lavet det her Familietele, i samarbejde med ældresagen, de tilbyder meget simple mobiltelefoner med et simpelt abonnement, hvor der dog er et minimumsforbrug. Se mere her http://www.familietele.dk/forside
Jeg kunne ikke finde et abonnement uden minimumsforbrug - læs det med "småt" i simply før du vælger det. Regn lidt på om han har lange samtaler ellers er bibob pisse billigt.
Jeg kan ikke se det med småt på deres website, så kunne du ikke skrive hvad det er man skal være opmærksom på, da jeg selv har overvejet at skifte til dette abonnement?!
Personligt vil jeg aldrig ryge på nogle af de mindre og/eller udenlandske selskabers "tilbud", da jeg kender flere der har prøvet forskellige af dem og efterfølgende er blevet ramt af dårlig dækning eller skjulte gebyrer/tillægspriser.
#1 inflector 16 år siden
Min gamle har besluttet sig for at udskifte sin fastnet med en mobil, da fastnet telefonen simpelthen er for dyr.
Jeg skal nu hjælpe ham med at finde et billigt abonnement og en billig telefon. Han ringer ikke specielt meget og skriver ikke smser og telefonen skal bare være simpel og funktionel, han har ikke brug for en masse smarte funktioner.
Jeg har ikke lige den store viden om det pågældende emne og markedet er jo lettere uigennemskueligt. Nogen der kan foreslå en god kombination af abonnement og telefon?
På forhånd tak
/Inflector
#2 filmz-Esquire 16 år siden
#3 Jay El 16 år siden
Men det kan selvfølgelig være, at han helt vil undgå TDC.
#4 tiany 16 år siden
Link til en artikel omkring nemme mobiler:
http://mobilsiden.dk/index.php?aId=3509
#5 jessup 16 år siden
https://www.bibob.dk/
Jeg kunne ikke finde et abonnement uden minimumsforbrug - læs det med "småt" i simply før du vælger det. Regn lidt på om han har lange samtaler ellers er bibob pisse billigt.
#6 BN 16 år siden
hehe
#7 Jay El 16 år siden
Jeg kan ikke se det med småt på deres website, så kunne du ikke skrive hvad det er man skal være opmærksom på, da jeg selv har overvejet at skifte til dette abonnement?!
Personligt vil jeg aldrig ryge på nogle af de mindre og/eller udenlandske selskabers "tilbud", da jeg kender flere der har prøvet forskellige af dem og efterfølgende er blevet ramt af dårlig dækning eller skjulte gebyrer/tillægspriser.