Min far og jeg har aftalt at vi skal ud og kigge på nye mobiltelefoner lørdag, idet han trænger til ny. Problemet for ham er, at han ikke kan se hvilke bogstaver der er på tasterne (han vil gerne lærer at SMS). Derfor vil jeg hører om i kender til nogle telefoner som er velegnet til en som ham? Endnu et krav er at den helst skal være med klap i en eller anden form. Prisen er ligegyldig.
P.s. Han er ikke blind eller det der ligner, men bare blevet gammel og skal have telefonen flere meter væk for at se :)
Har lige pensioneret min min HTC TyTn til fordel for en HTC 710. Til TyTn fordel kan det siges at et enkelt tryk på den grønne knap for du touch tastatur op på størrelse med hele skærmen, som såden cirka er så stor at full-hd understøtning ville være på sin plads ;-), ellers har den jo også qwerty tastatur, hvilket jo ikke er af vejen når man skal skrive sms. Tror der findes mange andre gode og billigere alternativer, men jeg bidrager bare med det jeg kender til.
#1 intak 17 år siden
Problemet for ham er, at han ikke kan se hvilke bogstaver der er på tasterne (han vil gerne lærer at SMS). Derfor vil jeg hører om i kender til nogle telefoner som er velegnet til en som ham? Endnu et krav er at den helst skal være med klap i en eller anden form. Prisen er ligegyldig.
P.s. Han er ikke blind eller det der ligner, men bare blevet gammel og skal have telefonen flere meter væk for at se :)
#2 Wrangque 17 år siden
Ikke det mest fancy :D
#3 Åkepool 17 år siden
#4 Wrangque 17 år siden
#5 intak 17 år siden
#6 davenport 17 år siden
#7 filmz-vassago 17 år siden
#8 filmz-bullettooth 17 år siden
Til TyTn fordel kan det siges at et enkelt tryk på den grønne knap for du touch tastatur op på størrelse med hele skærmen, som såden cirka er så stor at full-hd understøtning ville være på sin plads ;-), ellers har den jo også qwerty tastatur, hvilket jo ikke er af vejen når man skal skrive sms. Tror der findes mange andre gode og billigere alternativer, men jeg bidrager bare med det jeg kender til.