Nå - har fået mail fra DVDfromKorea.com og det viser sig at det åbenbart bare er mig der har tåget for vildt da jeg bestilte. Samtidig en lille advarsel. Når der står man kan skrive en værdi på selv som fx: "Mark a "Gift" and write U$10.00 on customs slip + Original Invoice"
Så skal det + der står mellem slip og original invoice IKKE læses som et &
Jeg havde forstået det som at de skrev $10 på både customs slip OG original invoice, men det betyder altså istedet at de skriver $10 udenpå, men ligger fuld invoice indeni... Og med mit held betyder det så at man blir nakket alligevel! :-(
Kan ikke huske hvordan siden specifikt så ud da jeg bestilte og hvor godt det stod forklaret, men nu har jeg skrevet til dem igen og sagt tak for hjælpen og om de måske vil uddybe mulighederne lidt på deres side. Så må vi se om jeg kan undgå at lave sådan nogle forbandet tossede fejl i fremtiden! :-(
Miami Vice: Season 1 Planet of the Apes - The Complete TV-series The Evil Dead: Book Of The Dead - Special Edition The Hills Have Eyes Dick Turpin - Complete Series 1 & 2 Bleak House
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
"+" skal da vist læses som et &. Men i stedet for "Mark as a "Gift" (eller Merchandise" and write U$10.00 on customs slip + Original Invoice, skal man vælge "Mark as a "Gift" (eller Merchandise" and write U$10.00 on customs slip + Invoice - den originale invoice skal altså ikke inkluderes.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#91 Bates 19 år siden
#92 PredatorX 19 år siden
Det gør de ikke!!! Kun introen og temaet er noget værd stadig. Resten stinker temmeligt fælt.
#93 SpielbergFreak 19 år siden
Okay, jeg er bare aldrig blevet fortoldet fra Play heller. Hul det
#94 McPeter 19 år siden
"Mark a "Gift" and write U$10.00 on customs slip + Original Invoice"
Så skal det + der står mellem slip og original invoice IKKE læses som et &
Jeg havde forstået det som at de skrev $10 på både customs slip OG original invoice, men det betyder altså istedet at de skriver $10 udenpå, men ligger fuld invoice indeni... Og med mit held betyder det så at man blir nakket alligevel! :-(
Kan ikke huske hvordan siden specifikt så ud da jeg bestilte og hvor godt det stod forklaret, men nu har jeg skrevet til dem igen og sagt tak for hjælpen og om de måske vil uddybe mulighederne lidt på deres side. Så må vi se om jeg kan undgå at lave sådan nogle forbandet tossede fejl i fremtiden! :-(
#95 filmz-Bruce 19 år siden
Alias Sæson 4
Og Classic Horror:
An evening with Edgar Allan Poe
House of Usher
The Pit and the Pendulum
Dead of Night
Queen of Spades
#96 Bates 19 år siden
#97 Yoda 19 år siden
Miami Vice: Season 1
Planet of the Apes - The Complete TV-series
The Evil Dead: Book Of The Dead - Special Edition
The Hills Have Eyes
Dick Turpin - Complete Series 1 & 2
Bleak House
#98 chandler75 19 år siden
"+" skal da vist læses som et &. Men i stedet for "Mark as a "Gift" (eller Merchandise" and write U$10.00 on customs slip + Original Invoice, skal man vælge "Mark as a "Gift" (eller Merchandise" and write U$10.00 on customs slip + Invoice - den originale invoice skal altså ikke inkluderes.
#99 filmz-Kadann 19 år siden
Ahh, det ser ud som en god samling.. jeg er helt vild med "The Pit and the Pendulum".
#100 lagoni 19 år siden