#80 Åbenbart ikke... Men det er altså første gang nogensinde at jeg har fået snuppet en pakke i tolden, så derfor blev jeg lidt overrasket... Men det viser jo bare, at jeg også er en almindelig dødelig... ØV!
#86 - play sender fra øen Jersey, der ikke er en del af EU. Der er vist noget smart, så det bliver billigere for UK-indbyggerne (dog et hul der lige er blevet lukket), men tit dyrere for EU-borgere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Var nede og hente min pakke fra DVDfromKorea.com i dag... 141kr told fordi de tosser kun havde skrevet $10 udenpå, men vedlagt en fin detaljeret følgeseddel på $39 indeni, selvom jeg specifikt bad om at de skrev $10 begge steder! ÆV! :-( Nogen der har erfaringer med hvad de gør ved det (om noget?)? Har skrevet en mail til dem...
Nå, men modtog da i hvert fald Cube SE R3-Korea (meget, meget fin udgave - lækkert cover, 2 discs og DD5.1 lydspor!), samt Le Grand Bleu UE R3-Korea (må jo indrømme at I havde ret i at det er en super sprød udgave! 3 discs: normal udgave, forlænget udgave, samt soundtrack. Derudover fine postkort og et fedt cover). Må indrømme at tidspunktet var yderst upassende for extratold (251kr -> 398kr gør at det ikke helt er et så godt tilbud!) :-( men må nu alligevel indrømme at jeg er RET glad for pakken alligevel! :-) Så mangler jeg bare rent faktisk at få set Le Grand Bleu, men det blir vidst imorgen - er syg og et eller andet skal man jo lave... :-)
#89 - Nægter at tro på, at du får dem til at give dig penge for det du har betalt i told. Det er jo en ekstra service de yder dig, som vel ikke engang er lovlig. Det er ikke noget du har krav på, og vi ved alle, at når vi bestiller vare uden for EU, så er der stor sandsynlighed for at vi kommer af med lidt ekstra, også selvom vi prøver på at omgå det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#81 filmz-sanjo 19 år siden
#82 Herrguth 19 år siden
:)
#83 Bobby Singer 19 år siden
Chinatown
The deer hunter
Nosferatu (1979)
#84 Popeye 19 år siden
Der gik du ellers glip af lidt filmhistorie.
I 2'eren går Clinten ham selv i ringen mod ingen mindre end Rocky B.....
#85 SpielbergFreak 19 år siden
Arlington Road R1
Conspiracy Theory R1, har ikke set den så ingen spoilers!!!
The Director's: Steven Spielberg
#86 SpielbergFreak 19 år siden
Hvorfor var der told på? Det er jo inden for EU? Har aldrig oplevet told fra et EU land...?!
#87 lagoni 19 år siden
#88 filmz-Kadann 19 år siden
Play sender ikke fra EU, så vidt jeg husker sender de fra Jersey.
edit: What lagoni said.
#89 McPeter 19 år siden
Var nede og hente min pakke fra DVDfromKorea.com i dag... 141kr told fordi de tosser kun havde skrevet $10 udenpå, men vedlagt en fin detaljeret følgeseddel på $39 indeni, selvom jeg specifikt bad om at de skrev $10 begge steder! ÆV! :-(
Nogen der har erfaringer med hvad de gør ved det (om noget?)? Har skrevet en mail til dem...
Nå, men modtog da i hvert fald Cube SE R3-Korea (meget, meget fin udgave - lækkert cover, 2 discs og DD5.1 lydspor!), samt Le Grand Bleu UE R3-Korea (må jo indrømme at I havde ret i at det er en super sprød udgave! 3 discs: normal udgave, forlænget udgave, samt soundtrack. Derudover fine postkort og et fedt cover). Må indrømme at tidspunktet var yderst upassende for extratold (251kr -> 398kr gør at det ikke helt er et så godt tilbud!) :-( men må nu alligevel indrømme at jeg er RET glad for pakken alligevel! :-) Så mangler jeg bare rent faktisk at få set Le Grand Bleu, men det blir vidst imorgen - er syg og et eller andet skal man jo lave... :-)
#90 dyg 19 år siden