Nedtur!!! har lige modtaget to fribilletter fra SF Film til The New World (en præmie fra en konkurrence jeg dårligt husker). Glæden over at skulle næsten gratis i biffen, blev hurtigt afløst af skuffelse, da det viser sig at filmen allerede er pillet af plakaten i alle nærbiograferne (Trekantsområdet) Den går stadig i Kbh. og Aalborg, så de er up for graps, hvis du bor et af de steder!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg købte følgende titler i KVICKLY EXTRA og METRO i dag. Ingen af DVD'erne er i lækre 2-disc digipak-udgaver, men til gengæld er det nogle skidegode film til billige penge :-)
METRO:
Woody Allen papboks-sæt inkl. 3 film - 87kr. - The Curse of the Jade Scorpion - Hollywood Ending - Anything Else
Matt Damon papboks-sæt inkl. 4 film - 125kr. - Rounders - Good Will Hunting - The Talented Mr. Ripley - Dogma
Bringing Out The Dead (Martin Scorsese) - 37kr.
KVICKLY EXTRA:
Fik disse titler i et "3 for 100" tilbud: - The Virgin Suicides - Kundun - How Green Was My Valley (1941)
Pris for 11 titler: ca. 350,- kr. (gennemsnitspris: ca. 32kr. pr. film)
Min film/TV-blog: http://www.under-holdninger.blogspot.com
Modtog I dag Fra Dvdpacific Wizard of Oz 3 disc box the King Kong collection Edward Scissorhands Tin Box og King Kong 1976 synes ikke den var speciel god, og Sin City 3 disc box og the Frighteners 3 disc fra cdwow.
#111 filmz-Bruce 19 år siden
#112 El vez 19 år siden
#113 wiseguy 19 år siden
Den går stadig i Kbh. og Aalborg, så de er up for graps, hvis du bor et af de steder!!!
#114 filmz-ulrik_one 19 år siden
METRO:
Woody Allen papboks-sæt inkl. 3 film - 87kr.
- The Curse of the Jade Scorpion
- Hollywood Ending
- Anything Else
Matt Damon papboks-sæt inkl. 4 film - 125kr.
- Rounders
- Good Will Hunting
- The Talented Mr. Ripley
- Dogma
Bringing Out The Dead (Martin Scorsese) - 37kr.
KVICKLY EXTRA:
Fik disse titler i et "3 for 100" tilbud:
- The Virgin Suicides
- Kundun
- How Green Was My Valley (1941)
Pris for 11 titler: ca. 350,- kr. (gennemsnitspris: ca. 32kr. pr. film)
#115 DarkLight 19 år siden
#116 filmz-Solevad 19 år siden
#117 Yoda 19 år siden
Jeg napper dem gerne. PM sendt.
#118 filmz-Kadann 19 år siden
#119 JannikAnd 19 år siden
#120 kill the bills 19 år siden