Gravatar

#151 Yoda 19 år siden

Nej, der er ingen engelske subs - eller tyske for den sags skyld.

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#152 pulse83 19 år siden

Modtog idag:

The Aviator til 49 kr. fra DVDoo

Stand by Me fra CD-WOW til £4.99
Excuse me, Flo!
Gravatar

#153 filmz-Bruce 19 år siden

#151 Ok tak!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#154 Yoda 19 år siden

"From Hell" 2-disc fra Stereo Studio til 50,-

Tredje gang, jeg modtager denne film med fejl. Lad os håbe, at denne gang er heldets gang.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#155 dyg 19 år siden

X-files sæson 5 og 6 fra Play.

Som tidligere fortalt (gentagene gange), så var de taget i tolden. Jeg fik dem endeligt hentet i dag.

På begge pakker stod der: "Forsendelsen kanudleveres mod opkrævning af told, afgifter og gebyr 114kr 0øre". Dvs 228kr :( Jeg viser kørekort, postdamen skriver lidt info og beder så om min underskrift. Derefter siger hun tak, og giver mig så pakkerne. Jeg står og kigger underligt på de store røde told-mærker, og så lidt på hende, hvorpå jeg skyndte mig at skride (hun så nemlig ikke ret godt ud).

Sådan sparer man 228kr.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#156 Bates 19 år siden

#155 - Snigeren! :D

Edit : Total NINJA snigeren!
Gravatar

#157 Yoda 19 år siden

lol - så kan de lære det! Så endte det alligevel - trods alt - godt ;-)
Gravatar

#158 pulse83 19 år siden

Heh! Så må man håbe at de ikke sender dig en lille regning med posten. Det bliver jo registreret at de ikke har modtaget nogen penge for forsendelsen.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#159 dyg 19 år siden

#158 - En af mine venner har før prøvet noget lignende, og han kom ikke til at betale, så jeg krydser også fingre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#160 McPeter 19 år siden

#158 - med mindre man skriver under på at man har modtaget OG betalt?! ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: