Jurassic Park III (Limited Collector's Bixset) Star Wars Trilogy (Definitive Collection DVD) Star Wars Trilogy (Limited Black Display Box) Star Wars Trilogy (DVD Collection)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#34, måske. Kan være jeg venter til jeg engang får LD-boksen og så laver et rigtigt "Collection-billede". Der mangler et eller andet for at opstillingen kan se rigtig flot ud. :(
#36, nej, den har jeg ikke. Er egentlig ikke så vild med den, selvom jeg gerne vil have bookleten. Men hvis du engang ser den engelske Gold Edition eller den franske Limited Edition af den første film til en god pris, så må du gerne lige give en heads up. :)
Mangler egentlig kun de to og scoret til The Matrix og The Animatrix. En skam de ikke udgiver de komplette scores til filmene. :(
Escape from L.A. fra .biz, som jeg ved en fejltagelse kom til at bestille. Det var meningen jeg ville have haft Escape from New York, så nu er jeg lidt "spændt" på at se efterfølgeren...
Men den kostede kun 27 kr. så det er ikke det store tab.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#31 Bates 19 år siden
#32 filmz-Kadann 19 år siden
Fra Axel:
The Descent
Fra Play:
Dick Turpin series 2
Fra DVDsoon (sidste film derfra nogensinde):
Soylent Green
#33 filt 19 år siden
Jurassic Park III (Limited Collector's Bixset)
Star Wars Trilogy (Definitive Collection DVD)
Star Wars Trilogy (Limited Black Display Box)
Star Wars Trilogy (DVD Collection)
#34 filmz-Kadann 19 år siden
Har du nogle billeder af de der Star Wars ting på vej? :)
#35 filt 19 år siden
#36 Bates 19 år siden
Eller den har du måske? :)
#37 filt 19 år siden
Mangler egentlig kun de to og scoret til The Matrix og The Animatrix. En skam de ikke udgiver de komplette scores til filmene. :(
#38 chandler75 19 år siden
Men den kostede kun 27 kr. så det er ikke det store tab.
#39 filmz-Bruce 19 år siden
"Sophia Scholl" og "The Proposition".
Aahhhh lækkert :)
#40 lagoni 19 år siden