Ved godt det ikke rigtigt hører til nogen steder, da det er en kende OT, men nu havner det her da jeg er forholdvis begejstret over det. :-) Fik lige at vide i fredags at jeg i løbet af min praktik også lige skal en 2-3 uger til Bruxelles og en 2-3 uger til Milano som konsulent her til april/maj. Glæder mig ret så meget, da jeg ikke har været nogen af stederne før! :-D
#175 - hvad har du brugt til at lave din online dvd-liste? Ser sgu meget cool ud med de mest nødvendige info. Ville måske også have tilføjet minutantal (og måske et lille DTS-symbol?), men det er vel en smagssag... :-)
#176 Godt forslag, det er en selvudviklet liste som jeg er ved at generalisere lidt, den bliver simpel og nem at konfigurere, ikke noget med imdb import osv.
#171 filmz-Bruce 19 år siden
#172 Yoda 19 år siden
Det var ellers en dejlig filmgodtepose, du der har investeret i.
#173 dolphinfriendly 19 år siden
Ja meget, specielt fundet af "The Night of The Hunter" og "The Getaway" var den store søndags opkvikker - glæder mig særligt til at gense førstnævnte.
#174 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Ocean's 11
Ocean's 12
Don Henley - Live Inside Job
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#175 cyberzed 19 år siden
#176 McPeter 19 år siden
#175 - hvad har du brugt til at lave din online dvd-liste? Ser sgu meget cool ud med de mest nødvendige info. Ville måske også have tilføjet minutantal (og måske et lille DTS-symbol?), men det er vel en smagssag... :-)
#177 lyspunkt 19 år siden
Land of the Dead dir.cut
Så er der lidt til aftenkaffen
#178 filmz-Bruce 19 år siden
A History of Violence
#179 cyberzed 19 år siden
#180 PredatorX 19 år siden
Deadwood sæson 2. Hell yeah!