Posten kom 2 gange igår, først med min I, Robot S.E. og så havde hun glemt, at der var en pakke mere til mig. Nemlig min Ripleyfigur fra Alien 3. Jeg fik også en special udgave af Corpse Bride, og har lige taget et par billeder i skal se: (Med mobilkamera, så derfor kvaliteten)
Modtog lige en lille seddel fra posten i fredags. Havde bestilt Cube SE og Le Gran Bleu UE fra dvdfromkorea.com. På siden havde jeg skrevet at samlet værdi på pakken og faktura skulle være $10 selvom den nok var en kende højere. Problemet er at jeg nu har fået en seddel hvor der står Told: 141kr. Nogen der har været ude for lignende eller kan forklare hvordan pokker det kan være? Har ikke været nede og hente pakken endnu... :-(
#41 evermind 19 år siden
Gælder det tilbud i alle Kvicklyer?
#42 lagoni 19 år siden
#43 filmz-sparrowed 19 år siden
The Thing: Kurt Russell
Top Secret: Val Kilmer
Chasing Ghosts: Michael Madsen
Ice Harvest: John Cusack
Musik cd:
My Dying Bride: Anti-diluvian Chronicles (Box)
#44 davenport 19 år siden
Jeg fik også en special udgave af Corpse Bride, og har lige taget et par billeder i skal se:
(Med mobilkamera, så derfor kvaliteten)
Alien-ting jeg har nu:
http://img93.imageshack.us/img93/9401/dsc001171lu....
Corpse med magneter til:
http://img92.imageshack.us/img92/574/dsc001180gz.j...
#45 evermind 19 år siden
Der kan du se: Postbudet ringer altid to gange!
#46 davenport 19 år siden
Ja, det er dejligt.
Jeg ved ikke rigtig om jeg skal tage Ripley ud af æsken...
#47 HeavyClaus 19 år siden
Ripley figuren er vel fra Resurrection når nu det står på æsken? :-)
#48 Guts 19 år siden
enig med #47 hun er jo også skaldet i 3'eren
#49 davenport 19 år siden
#50 McPeter 19 år siden
Havde bestilt Cube SE og Le Gran Bleu UE fra dvdfromkorea.com.
På siden havde jeg skrevet at samlet værdi på pakken og faktura skulle være $10 selvom den nok var en kende højere. Problemet er at jeg nu har fået en seddel hvor der står Told: 141kr. Nogen der har været ude for lignende eller kan forklare hvordan pokker det kan være? Har ikke været nede og hente pakken endnu... :-(