Det havde gået mig på i længere tid. Jeg ejede engang en tegneserie, som jeg ikke kunne huske hvad hed. Magasinet handlede om monstre, gru, gys, hvin, skær og tænders gnislen. Endelig fandt jeg ud af hvad magasinet hed. Hvis man har en drengerøvs hang til gys og gru, vil man nok synes de her er fede.
ps. Til min store ærgelse opdagede jeg, at jeg også ejede et eksemplar af dette her engang. Hehe jeg håber ikke det er mange penge værd idag.
Det var det samme blad, som hed "Gru" ppå dansk. Jeg har en lille samling på en 35-40 blade, som jeg ynder at tage frem en gang i mellem. Mange af historierne er temmelig ringe, men der er dog stadig enkelte perler imellem. Der kom senere et blad, der hed "Gysertimen" der kun udkom i nogle få numre. Der var også et blad ved navn "Skræk" som også kun udkom få gange. Endnu længere tilbage var der "Dracula" og "Varulv". Jo, det var tider.
Uha, uha, hvor vækker de blade dog minder. Desværre forliste hele min samling af skrækmagasiner (og den var stor), da en hidsig eks valgte at give dem bort til frelsens hær, hvilket jeg for sent opdagede. De røg iøvrigt sammen med min komplette Lucky Luke, Asterix og Tintin samling - jeg var ret bitter, og er endnu ikke kommet mig!
Af uvisse årsager fik jeg dog lov til at beholde både Hulk, Spider-Man og Superman. Hvorfor ved jeg ikke!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 duuk74 19 år siden
Endelig fandt jeg ud af hvad magasinet hed.
Hvis man har en drengerøvs hang til gys og gru, vil man nok synes de her er fede.
ps. Til min store ærgelse opdagede jeg, at jeg også ejede et eksemplar af dette her engang. Hehe jeg håber ikke det er mange penge værd idag.
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 PredatorX 19 år siden
#4 Guts 19 år siden
Ja klart....Slim bladene!! Klassiker!!!!!!!
#5 DarkLight 19 år siden
#6 lyspunkt 19 år siden
Der kom senere et blad, der hed "Gysertimen" der kun udkom i nogle få numre.
Der var også et blad ved navn "Skræk" som også kun udkom få gange.
Endnu længere tilbage var der "Dracula" og "Varulv". Jo, det var tider.
#2 Han hed Fætter Maddike
#7 Yoda 19 år siden
Af uvisse årsager fik jeg dog lov til at beholde både Hulk, Spider-Man og Superman. Hvorfor ved jeg ikke!
#8 davenport 19 år siden
#9 filmz-lone wolf 19 år siden
#10 Captain Vallo 19 år siden
Ja, jeg tror også, at den havde stået på dårekisten til den lille finke.
Jeg mangler selv kun et par enkelte numre i min GRU samling: #1 og #13
Anybody?
then why is my arse
the perfect height for kicking?