#1 21 år siden

Jeg så som lille knægt (jeg er 19 nu) en film som jeg syntes hed Monster Club eller noget.. Men på IMdB er det om en eller anden scientist, og det er ikke den film jeg leder efter!

Jeg kan bare huske nogle unge mennesker (måske børn?!) og så blev hele byen bare indtaget af vampyrer og varulve og alt muligt.. Og så var det noget med at man ikke måtte være jomfru, for ellers ville de æde én.. Eller også skulle en jomfru redde alle.. Et eller andet i den stil.. AAAARGH!!!! Jeg er ved at dø over det! Desværre husker jeg ikke så meget om den.. Udover at det var en gyserkomedie.. Og ikke en spoof.. Og fra 80'erne eller start 90'erne.
Hjælp!
Gravatar

#2 Ikari 21 år siden

Der kan da kun være tale om "The Monster Squad" fra 1987.
Kan huske, at jeg også var helt vild med den, da de viste den på tv, da jeg var lille.
Kan tydeligt huske scenen, hvor en af drengene losser ulvemanden i bollerne, og en pizza med hvidløg stopper Dracula...
Jeg har aldrig set den siden den ene gang, men meget af charmen er nok gået af filmen i tidens løb, men måske skulle jeg give den et forsøg...

Link til IMDb her.
Gravatar

#3 DarkLight 21 år siden

Jeg har også set den et par gange i mine unge dage. Husker den også som ganske udemærket.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 inflector 21 år siden

Ja den kan jeg også godt huske, den var da meget sjov i de unge dage :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 Captain Vallo 21 år siden

Jeg købte den for et par år siden på video under titlen Monsterklubben. De havde den i Netto til omkring kr. 25,-, tror jeg nok.
Jeg var selv helt vild med den som purk, og jeg synes faktisk stadig, at den holder den dag i dag. God underholdning.
"Kick him in the balls!"
"Wolfman don't have balls!"
"Kick him in the balls!!"
*kick*
"Wow... Wolfman's got balls."
eller sår'n noget.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

#6 21 år siden

FUCKING NICE!
Tusind tak, for nu kan jeg få den købt. Jeg har vitterligt gået og tænkt på den sporadisk i flere år!
Igen, tak!

Skriv ny kommentar: