Nok specielt set med danske øjne da den amerikanske humor er langt fra den danske. Personligt griner jeg sjældent over amerikansk standup og komedie.
Det er så trivielt, enten kører de den vulgære stil ( det er jo grænseoverskridende og sjovt derovre), ellers kører de på lad os være sjove på andres bekostning (kendte etc)
Hvorimod den engelske (den australske også) ligger tæt op ad danskerne. Meget mere sarkasme og ironi involveret.
Hvad er det nu den Sketch Hedder med Eric Idle som gerne vil vide noget om hvo'en det er og ha sex, den hvor han konstant sidder og Siger "say no more, say no more"
Mener det er sammen med Michael Palin eller Terry Jones.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 filmz-grev_michal 18 år siden
Nok specielt set med danske øjne da den amerikanske humor er langt fra den danske. Personligt griner jeg sjældent over amerikansk standup og komedie.
Det er så trivielt, enten kører de den vulgære stil ( det er jo grænseoverskridende og sjovt derovre), ellers kører de på lad os være sjove på andres bekostning (kendte etc)
Hvorimod den engelske (den australske også) ligger tæt op ad danskerne. Meget mere sarkasme og ironi involveret.
Det er ihvertfald min opfattelse.
#30 Fuldstændig ditto :)
#32 Æsop9000 18 år siden
#33 18 år siden
#34 elwood 18 år siden
Mener det er sammen med Michael Palin eller Terry Jones.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 filt 18 år siden
#36 Winniepooh 18 år siden
#37 elwood 18 år siden
#38 18 år siden
Dialog: http://www.jumpstation.ca/recroom/comedy/python/nu...
#39 elwood 18 år siden
#40 filmz-Emillos 18 år siden