Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Er der andre der er enige med mig i, at det en af de flotteste film nogensinde?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 Spanner 22 år siden

Ja

Production design, costume design og cinematography er helt i top
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 Corgan 22 år siden

Jeg synes også rigtig godt om filmen. Er især vild med den måde Moulin Rouge! bruger kendte sange på. Sangene giver meget mere mening og er med til at fortælle historien på en frisk og anderledes måde.
Udover musikken er filmen også utrolig flot.

Jeg må dog indrømme at det tog mig meget lang tid før jeg fik filmen at se. Så den først da den kom ud på DVD. Jeg blev dog glædeligt overrasket, og ejer faktisk nu Special Edition DVD'en.
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Moulin Rouge, Romeo + Juliet, Strictly Ballroom - Baz Luhrmann bliver bare bedre og bedre. Han er virkelig en af de instruktører der fornyer og imponere hver gang han usender en ny strimmel. Jeg venter spændt på Alexander the Great, selvom den stadig er på planlægningstadiet.

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 filmz-kr0oZe 22 år siden

baz luhrmann er en af de bedste til at lave film overhovedet, men moulin rouge var lidt for chickflick til mig. jeg tror dog alexander the great bliver en af de fedeste film nogensinde...
Gravatar

#6 Corgan 22 år siden

#5:
...lige efter P.T.Anderson. ;-)
Gravatar

#7 MikkelHJ 22 år siden

Moulin Rouge er en fantastisk film. Jeg bliver lige bjergtaget, hver gang jeg ser den. Det er vitterlig en stilmæssig fabelagtig perfect castet velkoreograferet velspillet følelsesmæssig rutchebanetur, der emmer af musikalitet og vellyd. Jeg er helt færdig hver gang. Den ligger nr. 2 på min liste over absolutte favoritfilm kun overgået af Casablanca. Men den ligger til gengæld nr. 1 på min liste over favoritmusicals efterfulgt af Rocky Horror Picture Show og Hair.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#8 chandler75 22 år siden

# 7 Bare af rent nysgerrighed: hvor ligger årets Oscarvinder, "Chicago"?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 MikkelHJ 22 år siden

#8 Jeg må med hovedet bøjet i skam indrømme, at jeg ikke har fået set Chicago endnu. Den har ellers stået højt på listen over film, jeg meget gerne vil se, men det er foreløbig blevet ved tanken. Nu jeg tænker over det, er det et godt stykke tid siden, jeg sidst har været i biografen. Jeg må se at komme igang igen, så jeg fortsat kan nyde VIP status hos Biozonen. Den seneste film, jeg har set i biografen er X2. Den seneste film, jeg har set i fjernsynet, var den geniale What Dreams May Come.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#10 filmz-kr0oZe 22 år siden

Chicago sagde mig ikke nær så meget som Moulin Rouge gjorde. Der var hverken den samme stil eller den samme handling som baz lavede, og det kunne man godt mærke.

den ultimative musical er stadig singin in the rain :PPP

Skriv ny kommentar: