Gravatar

#1 MikkelHJ 23 år siden

I lyset af at den forrige tråd var ved at være lidt tung, og fordi fortsættelser er på mode, har jeg taget mig den frihed at oprette en sequel til Movie Quote Trivia.

Jeg vil gerne starte med at genopfriske reglerne, som de blev fastlagt af Vassago:

Den person, der gætter mit quote får lov til at skrive det næste quote... Osv.

Quotes er ikke gættede før vedkommende, der har skrevet det, har bekræftet det.

Quotes skal være fra en film der er/har været tilgængelig for de fleste - så ikke noget med quotes fra serbokroatiske dogmefilm eller lign.

Quotes skal helst komme fra originalfilmen. Quotes som "Houston! We have a problem." har jo været brugt i nu snart 2 millioner andre film end lige "Apollo 13". Quotes skal helst være længere end bare en 3-4 ord, medmindre at det er en kendt sætning som f.eks. "Redrum! Redrum! Redrum!". Det er iorden at bruge en dialog mellem 2 personer som quote - så længe vi ikke snakker novelle længde.

Såfremt at ingen kan gætte det, kan man spørge efter hints. Så skal vedkommende, der har skrevet quotet komme med nogle hints. Det kan være alt fra plot, location, instruktør, skuespiller osv.

Og husk at denne gang må der maksimalt gå 2 dage fra et quote bliver bekræftet til der bliver skrevet et nyt.

Jeg vil gerne have lov til at lægge ud med det første quote.

Det kommer her: "Care for a little necrophilia?Hmmm?"
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#2 filmz-vassago 23 år siden

Hmmm, det kunne lyde som noget en fra filmz.dk har sagt.

Er jeg tæt på?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 Michael Andersen 23 år siden

LOL! :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 filmz-splitten 23 år siden

Er det fra Nightwatch?
Gravatar

#5 MikkelHJ 23 år siden

Nej, det er ikke Nightwatch.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#6 Michael Andersen 23 år siden

Er det så "Nattevagten"?

MikkelHJ, den behøver du ikke svare tilbage på, fordi jeg kender allerede svaret. ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 MikkelHJ 23 år siden

Jeg tror, det er på tide med et hint.
Hvis jeg nu siger, at Robert De Niro er med i filmen.
Gravatar

#8 azathoth 23 år siden

Heh... Cape Fear?
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#9 MikkelHJ 23 år siden

Nix
Gravatar

#10 MikkelHJ 23 år siden

Så må vi jo af med endnu et hint.
Hvis jeg nu siger, at den er lavet af en af gutterne fra Monty Python.

Skriv ny kommentar: