Kommer lige fra Surprise i Cinemaxx, da jeg ikke fik i Imperial i aften og gæt hvad de spillede ... uuhhhh "Big Surprise" ... Texas Chainsaw Massacre den nye udgave. Jeg skulle ha' været gået ligesom flere af de andre i salen, for det var godt nok en dårlig remake. Håber de har noget bedre på programmet i Imperial i morgen :-/
Når Tyler har be- eller afkræftet, komme der et nyt qoute herfra :)
#113 Det er næsten korrekt. Titlen på den originale blev faktisk stavet forkert "Texas Chain saw massacre" (mellemrum mellem "chain" og "saw") men jeg er villig til at lade den gå. :-) Din tur.
Var forresten i Imperial og se den igår. Det er ligeså god som den plejer at være. Men det var en dårllig kopi i Mono og med ridser og hop. Min DVD er sgu i bedre stand end den kopi de viste igår.
#111 filmz-dvede 22 år siden
If He´s so smart, how come hes dead?
#112 Tylerdurden 22 år siden
A: "They just shoot a bullet in their head, and then retract it. It's just BOOM-shht-BOOM-shht."
B: "....., I like meat, please change the subject!"
#113 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Anyone here going to the show in Imperial tonight ??? or Premiere Suprise in Cinemaxx ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#114 El vez 22 år siden
#115 Morbid 22 år siden
#116 El vez 22 år siden
Chainsaw Massacre er regulær forestilling..
#117 filmz-dvede 22 år siden
If He´s so smart, how come hes dead?
#118 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Når Tyler har be- eller afkræftet, komme der et nyt qoute herfra :)
#119 Tylerdurden 22 år siden
Var forresten i Imperial og se den igår. Det er ligeså god som den plejer at være. Men det var en dårllig kopi i Mono og med ridser og hop. Min DVD er sgu i bedre stand end den kopi de viste igår.
#120 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Her kommer et par nye linier ...
Okay, don't make any sudden moves. Hop inside my mouth... if you want to live
og ...
I am H2O intolerant
Place your bets :)