Hmmm easy choice if you ask me :) ... but then again I am not attending school, but just have to write for my boss, so some kind of homework you could call it.
Another classic from the 80's The Princess Bride !
:D Jeg havde faktisk glædet mig meget til at se filmen, da jeg så endelig købte den billigt i efterårsferien og endelig fik den set. Men jeg var egentlig ret skuffet... Jeg synes egentlig ikke der var så meget ved den, og jeg er ellers generelt ret vild med Rob Reiners film... Måske er der nogen af jer, som blot - med få ord - kan forklare mig, hvad I finder interessant ved filmen (udover synet af en ret flot og meget ung Robin Wright (Penn)) :-)
Anyway....
A: You brought a horse for me? B: Looks like we're shy one horse. A: You brought two too many.
Jeg havde ingen forventninger til den, og anede ikke hvad det var for en slags film, da jeg lånte den af en ven. Jeg synes den er ret sjov, men den fortjener slet ikke den placering, den har på imdb imo. Det bedste er, som du selv siger, Robin Wright :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#75, I agree with you, it certainly put a nice spin on the whole classic fairy-tale genre, but it just felt overlong and the novelty quickly wore off. The scene with the giant rats was hilarious, though :D
#71 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Another classic from the 80's The Princess Bride !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#72 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
#73 Morbid 22 år siden
#74 The Insider 22 år siden
Anyway....
A: You brought a horse for me?
B: Looks like we're shy one horse.
A: You brought two too many.
#75 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
C'era una volta il West is my guess by the way !
#76 The Insider 22 år siden
#77 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
#78 Morbid 22 år siden
#79 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
#80 The Insider 22 år siden