Gravatar

#101 Spanner 22 år siden

Jeg finder det bare tåbeligt, at han inkluderer mig i post #96 når alt jeg gjorde var at svare på quizspørgsmålet.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#102 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Kære Alle !

Jeg er ked af at dette quote har sat sindene så meget i kog, men jeg blev bare så facineret af denne film, så jeg ville bare prøve at se hvor mange andre, der også havde set den !

Jeg syntes nu også, at der tidligere har været taget lidt let på "tilgængelig for de fleste", men det er jo netop derfor denne quiz er sjov, at man også kan sidde og gruble lidt, måske sidde og spole lidt frem og tilbage enten på nogle af ens film eller inde i ens hukommelse og/eller måske blive inspireret til at købe/leje en film på bagrund af de sidebemærkninger, der også kommer når en film bliver gættet.

Sjovt nok Ikari (#96) så brokkede du dig ikke, da jeg citerede "The Goodbye Girl" som er en gammel klassiker, som ikke har været på Videohylderne i meget lang tid !?!?!?

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#103 Spanner 22 år siden

Ja livet går jo heldigvis videre :)

Næste clue:

A: What are you doing with the gun, "B"?
B: Death Therapy, "A". It's a guaranteed cure.
Gravatar

#104 Lowkey 22 år siden

Sen to Chihiro no kamikakushi eller Spirited Away blev udgivet på reg1 dvd for over en måned siden, men den er produceret i 2001 og ligger iøvrigt #50 på IMDB's top 250 (og vandt en Oscar for Best Animated Feature Film of the Year i år).
Så i betragtning af at man endnu kan bestille dvd'er over nettet, og folk i udstrakt grad gør det, synes jeg faktisk det var en fair nok quote.
Der går en gang imellem absurd længe før virkeligt gode (og ofte dårlige, men det gør ikke så meget) film komer til Danmark. Betyder det at vi filmelskere skal betragte disse film som utilgængelige?
Det synes jeg ikke, men man kan dog godt forsvare at sige at det måske ikke er helt gentlemanagtigt at citere fra de spritnye film.
Under alle omstændigheder var det da bedre, end da nogen citerede fra Equilibrium i Movie Quotes VI. Der var på det tidspunkt over en måned til reg1 udgivelsesdatoen, og der er stadig (så vidt jeg ved) ingen planer om dansk biografpremiere.
Men lad nu det ligge, vi spiller vel allesammen for sjov her ikke?

Jeg gætter på What about Bob.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#105 Ikari 22 år siden

# 102:
Nej, jeg brokkede mig ikke, selvom den var ret tricky, men i det mindste har den flere gange været tilgængelig for folk her i Danmark. Jeg mener, at der er forskel på film der er kommet til Danmark og så film der SLET IKKE er udkommet endnu! På den måde falder "The Goodbye Girl" lige inden for kategorien "tilgængelig for de fleste". (Har også set et gammelt eksemplar i den lokale videopusher.) Men jeg forstår udmærket din glæde for Spirited Away -glæder mig selv vildt til at se den. No hard feelings...

#98:
Sorry Spanner, det var ikke meningen at du skulle tage faldet bare fordi du gættede det. Ville bare spørge om du syntes, at citatet faldt indenfor kategorien. So, let bygones be bygones. Og, ja, livet går videre :-)

Gravatar

#106 Spanner 22 år siden

Fuldstændig rigtigt
Gravatar

#107 Lowkey 22 år siden

kanon..
Denneher er fra en film jeg aldrig kan blive træt af at se:

"Fuck sympathy! I don't need your fucking sympathy, man, I need my fucking johnson!"
Daisy, Daisy...
Gravatar

#108 azathoth 22 år siden

Ku det være "Hedwig and the angry inch"???
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#109 Lowkey 22 år siden

nope
Daisy, Daisy...
Gravatar

#110 filmz-vassago 22 år siden

The Big Lebowski
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: