A: "xxxxx, what the hell is this?" xxxxx: "Oh, it's a picture my son drew! See, there's Santa and there's Mrs. Claus right there." A: "Honey, how many fingers does Mrs. Claus have?" xxxxx: "Eleven." A: "Eleven. Right! - It's crap! Get it outta here I don't want it in my office!"
Jeg håber ikke at xxxxx'erne forvirrer - der er tale om 2 personer der taler med hinanden - xxxxx og A.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#113: Det gør B normalt, du skal da vist ha' refunderet dine skolepenge :)
Årsagen til at jeg ikke vil bruge B er at i den første sætning er navnet på den anden person, og har ligesom dig i post #64 brugt x'er til navnet - men da selvsamme person også har lines i quoten - syntes jeg det var dumt at kalde den samme person xxxxx og B - get it?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#111 Lowkey 22 år siden
#112 filmz-vassago 22 år siden
xxxxx: "Oh, it's a picture my son drew! See, there's Santa and there's Mrs. Claus right there."
A: "Honey, how many fingers does Mrs. Claus have?"
xxxxx: "Eleven."
A: "Eleven. Right! - It's crap! Get it outta here I don't want it in my office!"
Jeg håber ikke at xxxxx'erne forvirrer - der er tale om 2 personer der taler med hinanden - xxxxx og A.
#113 azathoth 22 år siden
#114 Ikari 22 år siden
#115 filmz-vassago 22 år siden
#113: Det gør B normalt, du skal da vist ha' refunderet dine skolepenge :)
Årsagen til at jeg ikke vil bruge B er at i den første sætning er navnet på den anden person, og har ligesom dig i post #64 brugt x'er til navnet - men da selvsamme person også har lines i quoten - syntes jeg det var dumt at kalde den samme person xxxxx og B - get it?
#116 22 år siden
Det bliver blot til denne her:
"Like the jacket? It keeps me safe when I'm...jogging at night!"
#117 Ikari 22 år siden
Quoten er indsendt af mig -bare rolig!
#118 Corgan 22 år siden
#119 Ikari 22 år siden
Ordet er dit, Corgan :-)
#120 Corgan 22 år siden
Here it goes:
A: "I'm sick and I'm in love."
B: "You seem the sort of person who confuses the two."