Så er det tid til en ny tråd i vores kære Movie Quote Trivia. Reglerne er stadig som følger:
Den person, der gætter en quote får lov til at skrive det næste quote... Osv.
Quotes er ikke gættede før vedkommende, der har skrevet det, har bekræftet det.
Quotes skal være fra en film der er/har været tilgængelig for de fleste - så ikke noget med quotes fra serbokroatiske dogmefilm eller lign.
Quotes skal helst komme fra originalfilmen. Quotes som "Houston! We have a problem." har jo været brugt i nu snart 2 millioner andre film end lige "Apollo 13". Quotes skal helst være længere end bare en 3-4 ord, medmindre at det er en kendt sætning som f.eks. "Redrum! Redrum! Redrum!". Det er iorden at bruge en dialog mellem 2 personer som quote - så længe vi ikke snakker novelle længde.
Såfremt at ingen kan gætte det, kan man spørge efter hints. Så skal vedkommende, der har skrevet quotet komme med nogle hints. Det kan være alt fra plot, location, instruktør, skuespiller osv.
Der må maksimalt gå 2 dage fra et quote bliver bekræftet til der bliver skrevet et nyt. ---------------------------------
Og så lige den nye tråd, den glemte jeg lige i all min iver...
"Memory can change the shape of a room, it can change the color of a car. Memories can be distorted. They are just an interpretation, they're not a record, and they're irrelevant if you have the facts."
#1 b e c h 22 år siden
Den person, der gætter en quote får lov til at skrive det næste quote... Osv.
Quotes er ikke gættede før vedkommende, der har skrevet det, har bekræftet det.
Quotes skal være fra en film der er/har været tilgængelig for de fleste - så ikke noget med quotes fra serbokroatiske dogmefilm eller lign.
Quotes skal helst komme fra originalfilmen. Quotes som "Houston! We have a problem." har jo været brugt i nu snart 2 millioner andre film end lige "Apollo 13". Quotes skal helst være længere end bare en 3-4 ord, medmindre at det er en kendt sætning som f.eks. "Redrum! Redrum! Redrum!". Det er iorden at bruge en dialog mellem 2 personer som quote - så længe vi ikke snakker novelle længde.
Såfremt at ingen kan gætte det, kan man spørge efter hints. Så skal vedkommende, der har skrevet quotet komme med nogle hints. Det kan være alt fra plot, location, instruktør, skuespiller osv.
Der må maksimalt gå 2 dage fra et quote bliver bekræftet til der bliver skrevet et nyt.
---------------------------------
Og så lige den nye tråd, den glemte jeg lige i all min iver...
Og mit gæt en gang til - Donnie Darko!!
#2 MikkelHJ 22 år siden
Fuldstændig rigtigt. Det er fra Donnie Darko. En rigtig fed film, som jeg så for ganske nylig. Tænk at se Patrick Swayze i sådan en rolle.
#3 Ikari 22 år siden
#4 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 chandler75 22 år siden
#6 b e c h 22 år siden
Her kommer en hurtig en
"Memory can change the shape of a room, it can change the color of a car. Memories can be distorted. They are just an interpretation, they're not a record, and they're irrelevant if you have the facts."
#7 Spanner 22 år siden
#8 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#9 b e c h 22 år siden
jep, correct!
#10 Spanner 22 år siden