Gravatar

#21 davenport 21 år siden

20# - Det er ikke et spørgsmål til quizzen, det er bare mit tag, men ja det er Mr. Garrison det er taget fra.

Mht. only the strong, så aner jeg det ikke. Det var noget med nogle soldater i en skolebus..

Ok, det er jo off-topic det her...Tilbage til quiz..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 Zelle 21 år siden

Så kommer der lige en let en ;D

"Mess with the best, die like the rest."
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#23 DarkLight 21 år siden

Hackers
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 Zelle 21 år siden

Selvfølgelig er det da det ;D

You're up DarkLight...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#25 DarkLight 21 år siden

X: "There's a .45 in the fridge, and you grab a FUCKING frying pan!"
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 DarkLight 21 år siden

Hint 1: hovedrolleindehaveren har bestemt ikke noget problem med at finde våben i sin aktuelle film. Og han er god til at straffe med dem.
Gravatar

#27 Thorsby 21 år siden

Er det ikke en forholdsvis ukendt film? Har med hjælp af IMDb hittet den (skal nok lade være med at svare), men syntes ikke den virker udbredt. Har den overhovedet været i biograferne herhjemme?
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#28 DarkLight 21 år siden

Det tvivler jeg på. Ikke desto mindre en fremragende oplevelse. Kan klart anbefales til alle.
Gravatar

#29 The Insider 21 år siden

I så fald har den jo ikke været "tilgængelig for de fleste".
War. War never changes.
Gravatar

#30 DarkLight 21 år siden

Lige så tilgængelig som Boondock Saints. Hørte ingen der klagede da den blev brugt.
Kan uden tvivl lejes i alle BB's.

Hint 2: Der kan trækkes en linie mellem den og Swordfish.

Skriv ny kommentar: