Gravatar

#31 The Insider 21 år siden

Boondock Saints er et velkendt kultfænomen som ofte har været i fjernsynet, som kørte i de danske biografer og som kan fås billigt på DVD overalt på nettet og i talløse danske butikker...
War. War never changes.
Gravatar

#32 DarkLight 21 år siden

En film som ikke har gået i danske biografer og folk begynder at få fugtige øjen og kædespise trøstekiks...

Den er en amerikansk film fra 98, og ikke en serbokroatiske dogmefilm. Der står ikke at den skal have gået i danske biografer.

Så vidt jeg kan se bryde jeg ingen af reglerne. Dog kan jeg ikke klare at se voksne mænd græde, så jeg skal nok afsløre hvilke film det var:

Thursday Den kan absolut anbefales.

Tør øjnene og kom videre.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#33 The Insider 21 år siden

Quotes skal være fra en film der er/har været tilgængelig for de fleste - så ikke noget med quotes fra serbokroatiske dogmefilm eller lign

Og du behøver da slet ikke at tage det så tungt. Det er da fint nok at få nogle citater som er svære at gætte - der er ikke nogen af os som råber eller skriger af dig. Men det er dog vist ikke lige just en film som har været tilgængelig for de fleste... :-)
War. War never changes.
Gravatar

#34 DarkLight 21 år siden

Den er på de fleste videooplejningssteder.
Den er vist flere gange i fjernsynet.
Den er med kendte ansigter.

Jeg har svært ved at se hvad der kræves mere. Engang quotede jeg Nemesis. Det var der heller ingen der havde problemer med. Det er da så meget sjovere at quote sådanne film end endnu en omgang Matrix, Usual Suspects eller Fight Club.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#35 The Insider 21 år siden

Agreed. Og der er jo heldigvis altid undtagelser.
War. War never changes.
Gravatar

#36 Thorsby 21 år siden

DarkLight, Der er jo ikke nogen tuder...stiller bare spørgsmålstegn ved om den har været tilgængelig, hvilket jeg ikke mener den har. Kom selv videre og kom med et andet citat! :-)
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#37 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Jeg har da set den...
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#38 lagoni 21 år siden

darklight, kommer du med et nyt citat...?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#39 Thorsby 21 år siden

Ikke for at træde nogen over tæerne, men det her er da for kedeligt. Så nu kommer jeg altså med et :-) Hvis det er helt i skoven, så håber jeg nogen gør noget andet...

"I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that."
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#40 filmz-Martin Schou 21 år siden

2001 - A Space Oddesey.
I'm not left-handed either.

Skriv ny kommentar: