"Puni humans" (ynkelige mennesker)er ikke sikke på det første ord er stavet rigtigt, men jeg kan ikke finde scenen i filmen igen, eller ordet i ordbogen.
Fourteen years ago I had an operation on my arm here. Doctors said I wouldn't be able to use it again, but "what the hell do they know?" I said. And I rubbed it for a half hour every day, and I got it so I could move it a little, and I got it so I could turn a faucet, and pretty soon I had my arm back again! Now I can't feel a damn thing in it, all numb!
#31 filmz-nemesis 21 år siden
Jeg havde brugt det for et stykke tid siden, men elsker måden det bliver fremført på. :)
#32 chandler75 21 år siden
Næste citat - burde ikke være for svært:
A: "If I do this for you, you're still my enemy in the morning."
B: "You're still my enemy tonight. But even enemies can show respect."
#33 filmz-nemesis 21 år siden
#34 chandler75 21 år siden
Go nemesis.
#35 filmz-nemesis 21 år siden
"Puni humans" (ynkelige mennesker)er ikke sikke på det første ord er stavet rigtigt, men jeg kan ikke finde scenen i filmen igen, eller ordet i ordbogen.
#36 nakalay 21 år siden
#37 The Insider 21 år siden
#38 filmz-nemesis 21 år siden
Lead us tp glory Insider.
#39 The Insider 21 år siden
Fourteen years ago I had an operation on my arm here. Doctors said I wouldn't be able to use it again, but "what the hell do they know?" I said. And I rubbed it for a half hour every day, and I got it so I could move it a little, and I got it so I could turn a faucet, and pretty soon I had my arm back again! Now I can't feel a damn thing in it, all numb!
#40 Spanner 21 år siden
Eraserhead
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem