Gravatar

#231 NightHawk 11 år siden

MOVIE1000 (230) skrev:
Er det ikke ved at være en lang liste, med film du skal til at se? :D

Hehe, jo der står faktisk pænt mange titler på watchlisten efterhånden, så min film-kalender er vist fyldt godt op de næste par år ud i fremtiden. :)

MOVIE1000 (230) skrev:
Men er da glad for at jeg kan overraske med noget, det tvivlede jeg alligvel en del på. Men der kommer helt sikkert en hel del du har set før :)

Ja, der har været en del på din liste indtil videre, som jeg ikke har set før, så det er bestemt både spændende og herligt uforudsigeligt at følge med i tråden. Samtidig er det selvfølgelig også fedt at læse om de film, jeg har set før og få dem genopfrisket med nye kommentarer og indtryk, så jeg glæder mig uanset hvad til at se de øvrige film, som du har valgt til din liste. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#232 MOVIE1000 11 år siden

130: Everybody`s fine

En af mine personlige Robert De Niro favorit film ;)

Frank har valgt at tage en road trip for at besøge sine fuldvoksne børn og for at samle familien som han er så stolt over at være en del af. Men hvorfor undgår børnene ham? og hvad prøver de at skjule for ham?

Jeg kan ligeså godt indrømme det, jeg græd til denne film :) Jeg synes det var en hård rejse Frank havde også af en eller anden grund tænkte jeg på min far under hele filmen. Jeg må også indrømme at jeg kun har set den en gang, for jeg tør ikke at se den igen, den sidder så klistret inde i hovedet og var extrem rørende for mig.

Kirk Jones, der også er kendt for Nanny McPhee, står bag denne vidunderlige film. Det er jo så en del mere end hvad man kan sige om Nanny McPhee, udover en go børnefilm, det er det. Jeg har dog ikke set What to Expect When You're Expecting, og det kommer jeg heller ikke til, det er en genre jeg løber udenom, og jeg løber sjældent.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#233 NightHawk 11 år siden

# 232 -

Har heller ikke set "Everybody's Fine", så den må også en tur på huskelisten. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#234 MOVIE1000 11 år siden

De næste 5-6 stykker, er jeg næsten sikker på du har set nogen af dem :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: