Gravatar

#21 filmz-Bruce 17 år siden

#20 Et tu Brute!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 wimmie 17 år siden

Har et ambivalent forhold til musicals...men en af mine yndlingsfilm er Moulin Rouge, såeh... ;)
af andre musicals som jeg godt kan lide kan nævnes Chicago og Sweeney Todd og Sound of Music.

Har dog aldrig troet at Singing in the rain var noget for mig, men måske skulle man alligevel tage et kig.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#23 Michael Andersen 17 år siden

Når det er Disneytegnefilm og Burtons dukkefilm, så kan jeg godt gå med til at personerne bryder ud i sang, men ellers er musicalgenren bare ikke noget for mig. Jeg har prøvet at se "Moulin Rouge" 3 gange, men jeg kan simpelthen ikke komme igennem den. Det hele er for fimset til min smag. Måske er jeg bare ikke lesbisk nok - som bruce og jer andre :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#24 filmz-Bruce 17 år siden

#23 Hvad kan jeg sige? En lesbisk kvinde fanget i en mands krop :) Men jeg havde det så på samme måde med Moulin Rouge. Den fanger mig desværre ikke.
Gravatar

#25 wimmie 17 år siden

Puha, blasfemi!
Jeg ved godt at Moulin Rouge er en kærlighedsfilm, men hvad sangene angår, så er de viiiildt fede *savle*.
Det er de færreste musicals hvor jeg rent faktisk synes at sangene er den fede del, hehe :)
Jeg må være ret så lesbisk...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#26 elwood 17 år siden

#24 Jeg synes nu den er go hehe, kan huske første gang jegt så den ved zulu sommerbio udenfor, jeg blev blæst væk, det var et rent sansebombardement 8-)

Men der er stor forskel på stilen i den film og så ja Singin In the Rain, foretrækker Singin in the rain, men jeg følte mig underholdt af Moulin Rouge også.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 chandler75 17 år siden

Så længe en musical fungerer inden for sine rammer og ikke pludselig ødelægger filmens set-up, kan jeg godt lide musicals: "Grease", "Yankee Doodle Dandy" (måske ikke teknisk set en musical), "Moulin Rouge". I "Chicago" synes jeg det er distraherende, at Richard Gere af og til bryder ud i sang, når handlingen er på vej et andet sted hen...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#28 elwood 17 år siden

#27 I reefer Madness: The Musical Movie gør de en del grin med dette, måske fordi filmen allerede er så Silly på den gode måde.

Men her er der pludselige Kostumeskift, og overdrevet koregrafi.

Og Alan Cumming er alt for genial i den 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 sluppermand 17 år siden

Den eneste musical, der holder er Blues brødrene. Jeg står simpelhen af ved Singin in the rain, Wizard of Oz, Sound of Music, My Fair Lady osv. Jeg er blevet tvangsfodret med musicals af mine bedsteforældre siden barnsben og nu siger jeg fandengalme stop. Dårligt, dårligt, dårligt!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#30 filmz-Bruce 17 år siden

#29 Damn, bedsteforældre med god smag!!!

Skriv ny kommentar: