60: Jeg bemærker din smiley men synes alligevel, at det er påfaldende, at det racisme/fascisme/nazisme-prædikat partout skal bringes op - i spøg eller alvor - hver eneste fucking gang nogen vover at åbne munden og - endog med et diplomatisk ordvalg - ytrer "de forbudne ord" om, at bestemte gruppers opførsel ikke er i orden. Det er simpelthen blevet tabu ikke at ville acceptere enhver minoritets (heldigvis minoritets) ønske om at gøre som det passer dem. Jeg har intet imod minoriteter. Men jeg har meget imod minoriteter der skal gebærde sig på min bekostning. Og det gælder både min førlighed og min pengepung.
#61 Åh det var sgu da meget sjovt - og ment i sjov!
Jeg har aldrig været i klammerier nogen steder i København, slet ikke på Strøget, lige meget hvilket tid af døgnet jeg har dasket rundt. Derimod er jeg blevet overfaldet flere gange i Holbæk, Kalundborg, Århus og andre småbyer i provinsen - og af bonderøve som altid har været etnisk danskere.
62: "Jeg har aldrig været i klammerier nogen steder i København, slet ikke på Strøget, lige meget hvilket tid af døgnet jeg har dasket rundt. Derimod er jeg blevet overfaldet flere gange i Holbæk, Kalundborg, Århus og andre småbyer i provinsen - og af bonderøve som altid har været etnisk danskere"
Jeg får de vilde deja vu til en tråd vi havde for 1-2 år siden. Var det dig der skrev det den gang også? :-) Hvis ikke, så er det da glædeligt, at I er mindst to, der ikke har haft negative oplevelser med 2G'erne.
#61 Mit indlæg var tænkt som en sjov bemærkning til dig i forlængelse af de ting, du har skrevet om at blive slået i hartkorn med f.eks. DF, mere end den egentlig var ment som sjov på din bekostning. I konteksten virker den måske ikke så morsom på dig (selv om du bemærker smiley'en), og det er selvfølgelig beklageligt.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Nu er det ikke sådan at det kun er i København man ikke kan gå i fred for bøller, det er skam også blevet mere eller mindre livs farligt at gå selv hjem eller til byen om natten f.eks. i Sønderborg hvor jeg kommer fra, og jeg plejer ikke at have armbind på hverken det med hagekorset eller det med de 3 prikker.
#63 Hehe det var ganske givet mig. Sjovt nok har jeg længe undgået at være i provinsen og holdt mig med stor succes i København. Der er i hvert fald ikke sket nogle overfald på mig siden da. :)
Min oplevelse og erfaring er at det er i de mellemstore byer, såsom Kalundborg, Næstved, Holbæk, Nykøbing Sj. og Falster ect der er størst øretæverisiko.
Jeg har præcis samme oplevelse, jeg har også kun oplevet optræk til ballade i provinsen, specielt i Kalundborg og Slagelse, også bonderøve der åbenbart ikke har noget bedre at tage sig til.
Jeg har kun en enkelt gang snuset til ballade på Vestegnen og det er til trods for at jeg har boet i belastede områder i hhv. Hundige og Ishøj.. jeg har heller aldrig oplevet noget på Nørrebro eller i Nordvest, selvom jeg har opholdt mig en del der.
67: Jeg har faktisk heller aldrig oplevet ballade med 2G'erne ude på 'Snørresko'. Det har altid været i centrum. Jeg kommer ikke så ofte på Nørrebro mere. Men da jeg gjorde havde jeg det bedre på Blågaars Plads, end jeg i dag har det på Strøget, der synes at være en magnet på kliche-2G'eren.
Nu bryder jeg jo lige ind igen :D Hvis der er nogen der er i tvivl om hvorvidt personer med anden etnisk baggrund end dansk har problemer med at løse ting non-violent, så synes jeg da i skulle komme en tur til Aalborg og smutte et smut i Jomfru Ane Gade og prøve at snakke med en vilkårlig blondine - hun behøver skam overhovedet hverken være i følge med en indvandrer (ups, fy-ordet - gider ikke skrive det andet hver gang ;) i ved hvad jeg mener :P ) eller kende nogle indvandrere - 9/10 gange skal der nok komme sådan en gruppe hen og påstå, at du lægger an på hans kæreste eller en, han prøvede at score.. Og det er sådan set lige meget, om du har gjort det eller ej.. Der er aldrig nogen fredelig løsning på det..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#61 filmz-JON 17 år siden
Hov, jeg skulle jo arbejde! :-)
#62 dolphinfriendly 17 år siden
#61 Åh det var sgu da meget sjovt - og ment i sjov!
Jeg har aldrig været i klammerier nogen steder i København, slet ikke på Strøget, lige meget hvilket tid af døgnet jeg har dasket rundt. Derimod er jeg blevet overfaldet flere gange i Holbæk, Kalundborg, Århus og andre småbyer i provinsen - og af bonderøve som altid har været etnisk danskere.
#63 filmz-JON 17 år siden
Jeg får de vilde deja vu til en tråd vi havde for 1-2 år siden. Var det dig der skrev det den gang også? :-) Hvis ikke, så er det da glædeligt, at I er mindst to, der ikke har haft negative oplevelser med 2G'erne.
#64 evermind 17 år siden
Mit indlæg var tænkt som en sjov bemærkning til dig i forlængelse af de ting, du har skrevet om at blive slået i hartkorn med f.eks. DF, mere end den egentlig var ment som sjov på din bekostning. I konteksten virker den måske ikke så morsom på dig (selv om du bemærker smiley'en), og det er selvfølgelig beklageligt.
#65 keitel 17 år siden
#66 dolphinfriendly 17 år siden
Min oplevelse og erfaring er at det er i de mellemstore byer, såsom Kalundborg, Næstved, Holbæk, Nykøbing Sj. og Falster ect der er størst øretæverisiko.
#67 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har præcis samme oplevelse, jeg har også kun oplevet optræk til ballade i provinsen, specielt i Kalundborg og Slagelse, også bonderøve der åbenbart ikke har noget bedre at tage sig til.
Jeg har kun en enkelt gang snuset til ballade på Vestegnen og det er til trods for at jeg har boet i belastede områder i hhv. Hundige og Ishøj.. jeg har heller aldrig oplevet noget på Nørrebro eller i Nordvest, selvom jeg har opholdt mig en del der.
#68 filmz-Bruce 17 år siden
#69 filmz-JON 17 år siden
#70 HonoDelLoce 17 år siden