Jeg arbejder til daglig som koncept og idé udvikler på Deluca Film i Århus. I disse dage forsøger jeg at sælge dette projekt, som DR muligvis er interesserede i. Jeg har selv skabt og skrevet serien.
Vi producerede sidste år den ovenstående trailer, hvis formål var at vise seriens stemning, humor og stil.
Det ser da ganske velproduceret ud, og det ser ud som om at i har en idé om hvordan serien skal være stilmæssigt. Når det så er sagt, så vil jeg være ærlig og sige at jeg ikke fandt det sjovt overhovedet. Men humor er også meget forskelligt, og der er også mange der synes at "Live fra Bremen" er skidesjovt, så der skal sikkert nok være et publikum til dette projekt. I skal have al held og lykke med projektet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 Hr_sol 14 år siden
Jeg arbejder til daglig som koncept og idé udvikler på Deluca Film i Århus. I disse dage forsøger jeg at sælge dette projekt, som DR muligvis er interesserede i. Jeg har selv skabt og skrevet serien.
Vi producerede sidste år den ovenstående trailer, hvis formål var at vise seriens stemning, humor og stil.
Enjoy
#2 Geekalot 14 år siden
#3 Åkepool 14 år siden
#4 Kruse 14 år siden